Ce te conduce să fii mai bun în fiecare zi?
Cum te pui în mișcare spre noi obiective?
Cum lansezi noua colecție Tommy Jeans în România?
Le SQUAD a răspuns brief-ului transmis de Shake Advertising, propunând o manieră digital urbană și folosind Instagram-ul ca platformă principală.
"A fost o bucurie să dăm viață, alături de Le Squad, unui proiect creat exclusiv pentru Instagram, cu micro-influencers care să promoveze noua colecție Tommy Jeans. Urmăm guideline-urile revoluționare ale brand-ului Tommy Hilfiger, pionier de multe ori – de-a lungul timpului - în marketing-ul de fashion și ne aliniem tendințelor globale. Ne apropiem de Gen Z și Millenials împreună cu influenceri din aceste generații, care desi nu au cifre colosale, au o relație super vie cu follwers-ii lor, sunt autentici și very Tommy Jeans. We all love Instagram and we trust micro-influncers, așa s-ar putea contrage Instawalk-ul nostru din această primăvară. Stay tunned, vom avea o toamnă la fel de interesantă.", a declarat Roxana Crișan (PR Director, SHAKE Advertising).
Conceptul câștigător propus de Le SQUAD și aprobat internațional de client pe rețea a fost un instawalk, în care urbanul se mixează cu personalitățile puternice a 11 instagrammeri: 3 trasee urbane din București, în ton cu culorile brandului și o zi întreagă de explorare urbană, de stories, de live.
"Este minunat că brand-urile și agențiile au înțeles puterea Instagram-ului ca mediu creativ, dar și ca platformă principală de interacțiune cu consumatorii. Și este de-a dreptul rewarding când aceștia înțeleg că ceea ce Le SQUAD este depășește sfera impresariatului artistic, capabilitățile agenției fiind de a gândi un mecanism de activare în social media și un perfect matching între specificul brand-ului și personalitatea și fanbase-ul influencer-ului.", a declarat Mih Lovin (Partner, Le Squad).
Au activat în campania Tommy Hilghfiger următorii instagrammeri:
- Cristian Balasz și Renata Boda: cuplu eye candy pe Insta, mereu prinși între un eveniment monden și un proiect de PR. @christianbalasz și @renataboda
- Lavinia Ioana: vice campioană mondială la gimnastică aerobică, world traveller și coffee lover. @laviniaaioana
- Marilu Dobrescu: vlogger, fashion blogger, pink icon. @mariludobrescu
- Sabina Trandafir: perspectiva de Director de Marketing World Class România mixata cu un stil de viață monden bucureștean. @sabinatrandafir
- Andreea Gabriela: digital adviser, life lover, story booster, traveller. @andreeaxgabriela
- Luca Cruceanu: model international și personaj urban. @lucacruceanu
- Ștefana Suciu: cu reședința în Munchen dar Instastories mereu din alt continent, Ștefana este un adevărat digital nomad, prin perspectiva stilului de viață conferit de job. @stefanasuciu
- Oliviu Popa: student la UNARTE și model. @2plr
- Tammy Joanna: designer, artist vizual, owner al brandului @Lelograms, implicată în proiecte de design cu Karim Rashid New York. @tammyjoanna
- Alex Vang: antreprenor, fondator Le SQUAD, vlogger, instagrammer, urban socialite și event host. @alxvang
Din partea Le SQUAD s-au ocupat de proiect: @BrindusaBirsan-project manager, @KevinxBogdan-assistent project manager, @MihLovin-creative, @Ciulei-foto, @AlexandraLungeanu-Paun - partner.
Le SQUAD este o agenție de influential marketing, ce folosește ca platformă principală de referință Instagram, având în portofoliu creatori de conținut din cele mai diverse nișe.
Agenția colaborează cu brand-urile care vor să se activeze în social media prin intemediul microinfluencer-ilor și in special cu agențiile care vor să își fluidizeze flow-ul operațional, să își actualizeze poll-ul de influenceri integrați în tacticile de PR și digital, sau să își up-dateze guestlist-urile de eveniment.
Le SQUAD face parte dintr-o structură de business și shared knowledge ce cuprinde:
- L2, digital agency cu accent pe content creation, visual art și design de eveniment. Printre clienți se numără Samsung, Cramele Halewood, Whitley Neil, American Experience, Lelograms, E-twow, Crabbies Ginger Beer etc.
- PGM, agenția de event planning cu peste 10 ani de implementări a unor proiecte de anvergură din România. PGM are are în portofoliu clienți precum ING Bank, Orange, Mercedes-Benz, Johnson & Johnson, Mercedes-Benz Financial Services și o serie de recorduri BTL-istice din piață.
- Creative VR este studioul de tehnologie și marketing experiențial, axat pe VR, Augmented Reality și tehnologii emergente în events și retail. Proiectele activate de CVR sunt direct cu brandurile: Orange, Mercedes-Benz, ING, Janssen, BCR, Pfizer, Nestle, Coca Cola cât și/sau cu agențiile de BTL, PR, media, digital.