Agenția are o nouă structură organizațională și o nouă identitate de brand
Ogilvy a anunțat cea mai importantă transformare din istoria sa, la 70 de ani după ce David Ogilvy a pus bazele organizației cu același nume, reafirmându-și valorile și intentia de a deservi clienții ca o rețea creativă integrată, cu misiunea Make Brands Matter.
Continuând, astfel, un amplu proces de transformare strategică, Next Chapter, Ogilvy introduce o nouă structură organizațională și o nouă identitate de brand.
“A fost o călătorie de 18 luni pentru brandul Ogilvy și cea mai mare transformare din istoria agenției noastre”, a declarat John Seifert (CEO Ogilvy Grup Worldwide). “Pentru a răspunde cât mai eficient nevoilor în permanentă schimbare ale clienților noștri, facem acest pas îndrăzneț de a redefini compania și de a construi un nou model pentru industria în care activăm, și la a cărei dezvoltare contribuim de peste 70 de ani”, a adăugat John Seifert.
Revoluția digitală a zguduit semnificativ industria de marketing, impactând comportamentul consumatorului, peisajul media și competiția. Ogilvy răspunde acestei dinamici prin reinventarea viziunii, a valorilor și a modului de a construi branduri, în spiritul în care David Ogilvy a pus bazele agenției, reafirmând misiunea Ogilvy de a face brandurile să conteze.
Ogilvy aduce împreună, sub un singur brand integrat, cele trei entități distincte: OgilvyOne, Ogilvy & Mather Advertising și Ogilvy Public Relations, alături de celelalte sub-branduri și specializări, distincte până acum. Toate acestea vor funcționa de acum sub aceeași identitate vizuală, aceeași poziționare și aceeași abordare integrată a serviciilor, în beneficiul clientilor.
“Experiența ultimilor ani, în lucrul cu clienții din România, ne-a condus, în mod intuitiv, spre un mod de lucru integrat și ne-a antrenat în spiritul acestui nou capitol. Noua structură organizațională oferă oportunități deosebite fiecărui membru al echipei locale și pune în centrul a tot ceea ce facem clienții și nevoile lor, care sunt în continuă schimbare”, spune Manuela Necula (CEO Ogilvy Romania și CEO Hogarth România), în contextul anunțului făcut de compania mamă.