Refuza sa se alinieze in rand cu SRL-urile care-si spun "agentii" si nici nu-i plac blind date-urile de tip pitch. Pentru el si ceilalti doi colegi alaturi de care preia proiecte sub umbrela Kumpania, publicitatea de la noi a inceput sa aduca mai mult a spam, a servicii comisionate in functie de colorit si rapiditate, decat a solutii de comunicare. Asa ca ei si-au asumat sa faca treaba altfel. Calin Crainic, Ramona Vasar si Bogdan Greab sunt copy-ul, plannerul si artul care rezolva briefuri dintr-un birou din Cluj.
Mindsetul asta a inceput sa-si gaseasca loc in formula Kumpania cam din 2014, la niste timp dupa ce Calin si Ramona au parasit Vitrina Advertising, agentia in care au lucrat si invatat 14, respectiv 8 ani. Nevoia de a continua sa faca ce le place i-a impins catre antreprenoriat. Iar faptul ca piata clujeana este in continua dezvoltare i-a convins sa n-o paraseasca nici macar de amorul new businessului: