Pe ultima sută de metri a primăverii aruncăm o privire în urmă, la proiectele sezonului. În top, la capitolul „lucruri pe care le-am făcut cu tot sufletul”, este fapta bună (și verde!) pe care am ales s-o dăruim partenerilor noștri. Explicăm imediat.
A fost cam așa: ne doream tare mult să ne implicăm în proiecte cu impact serios și de durată, pentru că e loc berechet să schimbăm lucrurile din jur în mai bine. După o furtună de idei cu toată echipa am decis ca de data asta nu doar să facem un bine, ci să-l și dăm mai departe. Așa am ajuns să le oferim în dar partenerilor noștri câte un copăcel care le poartă numele, plantat de mâinile noastre la Chirnogi, în județul Călărași, într-o zonă cu risc ridicat de inundații. Cadoul nostru a fost, de această dată, simbolul schimbării pe care o poate aduce fiecare dintre noi și al speranței de mai bine.
Plantarea a avut loc cu sprijinul celor de la organizația neguvernamentală ViitorPlus. Alături de ei, într-o zi răcoroasă de primăvară, ne-am suflecat mânecile și am pus mâna pe cazmale și lopeți. Nu ne-a descurajat nici febra musculară, nici ploaia neprevăzută, nici targetul ambițios: să împădurim un întreg hectar de teren expus inundațiilor. În urma noastră au rămas 625 de plopi a căror contribuție la aerul curat și la un mediu mai sănătos nu poate fi pusă la îndoială. Iar noi, cei din echipă, ne-am bucurat de o zi minunată împreună, o zi în care am ieșit din birou și am dat viață unei idei frumoase. Apoi, am plecat spre casă obosiți, dar mulțumiți că am făcut ceva important.
„Credem în puterea de a aduce un pic de bine prin tot ceea ce facem, iar acest corporate-gifting primăvăratic a fost un brief special la noi în agenție. Ne-am gândit: cum ar fi dacă într-o zi ai primi în dar simbolul unei fapte bune, fotografia puiului de plop plantat în numele tău? Sperăm că am reușit să transmitem ceea ce ne-am propus și că acțiunea noastră a avut același impact și semnificație pentru fiecare <<părinte spiritual>> al copăceilor, ca și pentru întreaga echipă pastel” povestește Dana Nae Popa (Managing Director pastel).
Și pentru că ne-am ridicat singuri ștacheta, deja plănuim și alte acțiuni interne menite să ajute acolo unde e multă nevoie de ajutor!
P.S. Se pare că avem mână bună, mai mult de 90% dintre copăceii noștri s-au prins.