Confort, accesibilitate, servicii 24/7, eat & drink 24/24, mic dejun flexibil cu orice agendă, wi-fi gratuit, check-in online, check-out rapid, aplicație mobilă și oferte variate - toate sunt must-have-uri din industria turismului și a ospitalității pe care ibis Hotels le bifează, si sunt doar cateva dintre elementele care redefinesc modul in care serviciile turistice si de cazare se schimba pentru a se adapta unor clienti din ce in ce mai dinamici si conectati.
"Climatul din industria hotelieră este, în 2018, unul favorabil, cu cererea în creștere. Iar dorinta clientilor de a fi întâmpinați cu servicii de calitate, dar și cu oferte și idei creative, este de asemenea, în creștere. Întrebarea-cheie pentru hotelieri este cum pot răspunde acestor cereri pentru ca ei să fie alegerea clientului, ei să capteze momentul alegerii consumatorului. Astfel, ibis a înțeles că experiența oaspeților trebuie să fie în inima filosofiei de business." - Călin Ile (Director General ibis România).
Conceptele #MyRoom, #Heartist, #Planet21 de la Accor Hotels, #Petfriendly, #FoodWaste, Livada de meri ibis, campaniile de CSR, promovarea și susținerea proiectelor culturale, concertele de muzică live desfășurate în barurile din incinta ibis și sesiunile de formare oferite angajaților sunt câteva dintre activitățile care confirmă filosofia turismului experiențial la ibis.
Camera de poveste se găsește la ibis
Echipa ibis a pregătit în fiecare hotel camere cu poveste, surprinzătoare la fiecare detaliu, pentru pasionații de sport (Sport Room la ibis Sibiu), pentru cei care au muzica în sânge (Music Room la ibis Gara de Nord), pentru cei cu chef de visare (Flower Room la ibis Sibiu), pentru îndrăgostiții de mare (Sea Room la ibis Constanța), de teatru (Theatre Room la ibis Sibiu) ori pentru cei care vor tradiție și culoare la un loc cu dotările și confortul unui hotel modern (Blue Room și Red Room la ibis Palatul Parlamentului). Pasionații de călătorie pot afla ce înseamnă experiența #MyRoom pe ibishotels.ro/myroom/.
"Calitatea serviciilor și confortul clienților sunt standarde de respectat necondiționat de către echipa noastră, iar promisiunea unor experiențe culturale și de business memorabile este în centrul strategiei noastre de marketing pentru 2018." - Irina Costea (Marketing Manager ibis România).
Oferte pentru bucuria de a călători, a descoperi, a trăi
Ofertele de preț nu sunt doar despre reduceri, ci mai mult despre ocaziile de planificare a unei călătorii de care să se bucure din plin. ibis România organizează seria de concerte Live Stages (ibis Gara de Nord), e gazda unor evenimente de sport și conferințe (ibis Sibiu și Constanța), sustine evenimentele de celebrare a 82 de ani de la deschiderea Muzeului Național al Satului "Dimitrie Gusti", se numără printre partenerii Europa Fest și ai ediției a XI-a a Turneului Internațional Stradivarius. Mai mult, în ultimii ani, cei care au fost la spectacole de Teatru în București, în baza biletului, primesc un discount semnificativ la cazarea la ibis.
În centrul experiențelor sunt oamenii
Filosofia ibis este reflectată și în programul #ibisPeople, un program de formare și de valorificare a angajaților. Acesta presupune traininguri, workshopuri și implicarea echipei în comunitate. Fără o echipă dedicată nu ar fi fost posibilă nominalizarea la categoria ”Cel mai bun program CSR derulat în industria turismului și ospitalității” din cadrul Romanian TopHotel Awards, care a însumat peste 2.000.000 de copaci plantați în 2017, într-o campanie de reîmpădurire de proporții.
Experiența digitală reunește toate poveștile, proiectele și serviciile ibis
"Modelarea tuturor inițiativelor digitale ale brandului în jurul stilului de viață și de consum media al consumatorilor de astăzi, stă în centrul strategiei de marketing pe care am început să o construim alături de echipa ibis, pas cu pas, din la începutul anului. În cele patru hoteluri și, implicit, în mediile online care le reflectă activitatea - noul site ibishotels.ro și canalele de social media dedicate - conceptul, livrarea și comunicarea serviciilor are în centru oamenii, cu obiceiurile și așteptările acestora în era digitală: promptitudinea, respectarea promisiunilor, comunicarea relevantă și rapidă pentru a veni în intampinarea publicului țintă la momentul și în modul potrivit, dar și grija față de echipa de profesioniști ibis și construcția unei culturi organizationale care să dureze, într-o piață aflată în continuă mișcare.
Ibis este, online și offline, despre bucuria de a călători și de a trăi, despre importanța amintirilor frumoase și a experiențelor interesante pe care le întâlnim în călătoriile noastre sau le evenimentele la care participăm. Este despre simplitate care funcționează și care te bucură." - Ioana Barbu (Digital Marketing Strategist & Planner KITE Digital).
Ca parte din noua strategie de concentrare pe experiențele oferite, ibis România a lansat pe 18 mai și noul site, ce reunește noutățile, serviciile, ofertele și proiectele ibis din țară, într-o versiune user-friendly, aliniată vizual cu directia globală a brandului. Îmbunătățirea experienței utilizatorului în interactiunea digitală cu brandul, precum și nevoia de a comunica experiența ibis mai clar, mai dinamic și creativ, au fost vectorii schimbării site-ului.