Două dintre campaniile premiate au fost realizate alături de MullenLowe.
Golin a obţinut Gold la prestigiosul festival de PR organizat de The Holmes Report, SABRE Awards EMEA 2018, pentru campania de shareholder activism, „Reaching the Point of No Return – A Shareholder Activism Campaign”, realizată pentru Franklin Templeton Investment Management Ltd – Fondul Proprietatea.
De asemenea, agenţia a dominat categoriile dedicate social media de la IAB MIXX Awards Europe 2018, câştigând 3 premii pentru campaniile dezvoltate alături de MullenLowe: un premiu Gold pentru Electric Castle – Unofficial Partners (Social Media) şi două distincții Bronze pentru Vanilla Skype // BRD - Groupe Société Générale (Social Media şi Campaign Efectiveness).
„Cele patru trofee internaţionale reconfirmă preocuparea și expertiza Golin de a dezvolta campanii strategice, deopotrivă creative şi relevante, atât în comunicarea corporate cât și în comunicarea de brand și social media. Suntem mândri că am pășit pe scena IAB Mixx Awards Europe alături de colegii de la MullenLowe, proiectele dezvoltate împreună fiind un mix perfect de PR şi creație, recunoscute deja la toate festivalurile importante din ţară şi străinătate la care am participat până acum”, spune Irina Roncea (Deputy Managing Director, Golin).
În acest an, Golin a fost singura agenție din România finalistă în același timp la festivalurile IAB MIXX Awards Europe & SABRE Awards EMEA, obţinând performanţa de a fi premiată la ambele evenimente.