Pentru al treilea an consecutiv, festivalul tehnologiei a depășit noi bariere: Bucharest Technology Week 2018 a conectat 19.907 oameni cu inovația high-tech.
Evenimentul a fost un spectacol de gadgeturi, aplicații, produse și idei care, timp de o săptămână, a venit în întâmpinarea tuturor categoriilor de pasionați, oferind fiecărui vizitator momente memorabile.
Dacă ar fi să asemuim Bucharest Technology Week cu o bunătate culinară, atunci am putea să punem la bază, pe straturi, cele 5 Business Summits, la care au participat 1610 de profesioniști. Aceștia au învățat din conferințele și workshop-urile susținute de 56 de speakeri internaționali și locali.
În compoziția acestui apetisant festival al tehnologiei, un rol important l-au avut Partner Events, adică cele 65 de evenimente desfășurate în tot atâtea locații și care au avut o temă în jurul noilor tehnologii.
Iar în vârf, precum o cireașă însiropată, dacă e să ne gândim la Bucharest Technology Week ca la un desert, a fost Tech Expo, locul de întâlnire și de testare al pasionaților de gadgeturi, roboți, case inteligente, vehicule electrice, drone, VR și altele, în total 32 de categorii de produse expuse atât indoor, la Hotelul Athénée Palace Hilton, cât și outdoor, în Piața Universității.
Cu un total de 105 companii expozante, Bucharest Technology Week 2018 a prezentat o parte din viitorul conectat la tehnologie pe o suprafață de 5.167 mp, oferind 395 de produse și soluții spre testare și vânzare. Din totalul de aproape 20.000 de participanți, 59% au avut vârste cuprinse între 26-40 ani, iar 42.52% dețin poziții de top management sau c-level executives.
„Ne-am propus ca Piața Universității să devină Kilometrul Zero al tehnologiei și noi credem că am reușit. Au fost 18.241 de vizitatori în Tech Expo care, alături de cei peste 1.600 din Summiturile de Business, au venit să testeze mijloacele prin care să se catapulteze în viitor. Ne-a încântat să vedem cum familii întregi și grupuri de prieteni in împreună să caute produse și aplicații care să le ușureze munca sau să-i distreze. Prin ediția a treia Bucharest Technology Week am urmărit să evidențiem latura umană a tehnologiei. Este tot mai evident că inovația atinge fiecare aspect al vieții umane, iar misiunea noastră, de a pune în contact oamenii cu noile tehnologii, devine tot mai importantă”, a precizat Cătălina Manea, project manager Bucharest Technology Week.
„Într-o eră puternic tehnologizată, noi propunem un festival care reunește inovatori internaționali, companii cu brand awareness consistent, start-up-uri și antreprenori creativi. Toate acestea transformă Bucharest Technology Week într-un spațiu în care participanții ne arată cum viitorul nostru poate fi mai bun datorită muncii și dedicației lor”, a adăugat Mihai Cima, managing partner Universum Events.
Dacă n-ați ajuns la Bucharest Technology Week, iată care au fost principalele atracții:
- Co-fondatorul rLoop, organizația care a câștigat competiția SpaceX Hyperloop, vine la Bucharest Technology Week
- Numărătoarea inversă până la festivalul tehnologiei a început. NASA, FUJITSU și PAL ROBOTICS vin la Bucharest Technology Week
Raiffeisen Bank este partenerul principal Bucharest Technology Week 2018.
Summiturile de business din cadrul Bucharest Technology Week sunt susținute de:
IQOS - Innovation Summit Partner
Experis - HR Masters Summit Partner
SoftOne - Fintech Summit Partner
METRO SYSTEMS - Java Summit Partner
UiPath - .Net Summit Partner
Sponsorii evenimentului sunt: Samsung, Deloitte România, ENGIE, Digitaljob, Michelin, AirMotion, Admiral Markets, Microsoft, Luxoft, Crossover Romania, Electromagnetica, InCrys, bpv GRIGORESCU STEFANICA, Lidl Digital, Endava, Wolf Theiss, Cegeka, Twispay.
Networking & Coffee Partner: L’OR
Digital Partner - Bright Agency
Internet Partner - Viva Telecom