Kaufland si Lidl, care fac parte din acelasi grup la nivel international, Schwarz Gruppe, s-au cam ignorat in Romania. Fiecare cu mesajele, promotiile si sponsorizarile lor. Pana acum, cand cele doua branduri au inceput sa vorbeasca unul cu celalat, ca niste rude politicoase care se intalnesc la masa, dupa cum o arata seria de corespondente de pe Facebook.
Totul a inceput cand echipa de social media Lidl Romania a urmarit unul dintre episoadele BRomania, sustinut de Kaufland, unde si-a facut aparitia Uleiul de masline Italiamo, disponibil exclusiv la Lidl.
Si asa a aparut postarea de mai jos:
Cei de la Kaufland au reactionat peste cateva ore, prin postarea in care apare painea marca proprie, aparuta intr-un moment mai vechi din show-ul Tv Chefi la Cutite, sponsorizat de Lidl.
Au urmat apoi cateva comentarii complezente de multumiri reciproce pentru aceasta intamplare:
Echipa de social media Lidl au povestit pentru IQads putin din culisele acestei conversatii:
Lidl e mare fan social media si, ca orice brand cu prezenta faina in online, ieri s-a gandit ca retail should be fun. Si asa s-a nascut conversatia dintre paginile oficiale Lidl Romania si Kaufland Romania.
Conectata la tot ceea ce se intampla pe Facebook, echipa de social media a Lidl Romania a urmarit unul dintre episoadele recente publicate de BRomania, in care influencerul gateste, alaturi de mama sa, paste cu ciuperci si spanac.
In cadru si-a facut aparitia Uleiul de masline Italiamo, disponibil exclusiv la Lidl, asa ca ieri, la pranz, echipa de social media Lidl a creat rapid postarea de aici, de la care a pornit toata ghidusia.
Noi speram ca multe frunti s-au descretit prin dialogul creat intre paginile a doi dintre principalii retaileri din Romania. Intr-adevar, este un fapt mai putin intalnit ca doua branduri concurente sa discute direct, dar iata ce exemplu fain ca acest lucru poate fi entertaining.
Ce sa zicem, asa e frumos intre rude, chiar si in specia brandurilor.