Marea Schismă a Internetului din 2018. Oh, Yanny, of, Laurel

Marea Schismă a Internetului din 2018. Oh, Yanny, of, Laurel
Yanni & Laurel, intr-o versiune old-school

Noi am vazut-o, de fapt am auzit-o, de ieri, dar am inchis ochii, am respirat adanc si am sperat sa treaca. Dar n-a trecut. Asa ca iata-ne, putin plictisiti, in fata noii dileme a internetului. Dupa Marea Schisma a Rochiei din 2015, e randul unei noi dileme inutile: e Yanny sau e Laurel? Bineinteles, la final, nuantele adevarului suprem chiar nu au relevanta. Important e sa existi pe internet. Iar aceasta dezbatere exista intens, framanta urechile oamenilor si capacitatea lor de analiza si a ajuns chiar in New York Times, care dedica un articol serios acestui subiect, mergand pana la analiza frecventelor si crearea unui sistem special de ascultare online:

Cu metode stiintifice au intervenit si cei de la AsapScience:

 

Problema a aparut prima data pe Reddit, pe 12 mai, si apoi a trecut pe Twitter, de unde s-a imprastiat exponential si fara antidot pana in zilele noastre. Yanny versus Laurel are deja o pagina pe Wikipedia si a atins zone de interes in Guardian, CNN, Time, Wired, tabloide si publicatii de stiinta.

O analiza pertinenta asupra fenomenului de contrazicere pe internet:

 

Si, oricum, aici se aude Moral.

[UPDATE] O zi mai tarziu, am gasit si cele mai bune concluzii, de la Vlad Mixich: 

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related