De la Dabuleni si Festivalului Lubenitelor, pe drumurile marcate impecabil in Spania, spre Amsterdam si Helsinki. Sa facem o calatorie vizuala cu Laura Ristea, strategist, și Alin Tămășan, graphic designer, de la Hye Studio. Vorbim cu ei despre concursul de la Oradea, dar și despre logo-ul Bucureștiului, cu care se semnează toate evenimentele din oraș, dar nu înseamnă nimic pentru locuitorii lui, despre Cluj, care nu si-a asumat inca o identitate, dar are cel mai cool brand al momentului, despre Dăbuleni si “Lubenita de Aur”, despre bornele din Spania, despre Amsterdam, care are cel mai clar sistem de identitate in viziunea lor, si Helsinki, care a luat o bucatica din scutul orasului si i-a dat un sens nou.
[Brieful de la primarie] Laura Ristea & Alin Tămășan: Abia s-a nascut ideea de logo in spatiul public. Speram ca urmatorul oras sa isi dea seama ca nu stie ce face si sa ceara ajutor.
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: