Joi, 27 ianuarie, in Music Club din Bucuresti s-a desfasurat prima editie AdBreak, un eveniment organizat de IQads.ro.

Cei peste patru sute de participanti, deopotriva profesionisti si pasionati ai industriei publicitare din Romania, au depasit cu mult numarul locurilor disponibile in club. Prima ora a evenimentului a fost dedicata proiectiei a 70 dintre cele mai premiate spoturi la festivalurile de profil organizate anul trecut. Adunate in colectia Shots Grand Prix 2004, lucrarile prezentate au constituit un spectacol cu totul savuros pentru audienta atit de numeroasa. Surprinzatoare prin umor, strategie, calitate a detaliului, stare, personaje sau dialoguri, spoturile au stirnit urale si ropote de aplauze la AdBreak. Atmosfera AdBreak a fost sustinuta de Ballantine's, in spiritul GO PLAY. Calitatea proiectiei a fost asigurata de echipa MaxMedia, unul dintre cele mai importante studiouri de productie video publicitara din Romania.

In cea de-a doua parte a evenimentului, AdBreak s-a bucurat de prezenta a patru dintre cei mai prolifici directori de creatie ai ultimilor ani: Bogdan Naumovici ( Leo Burnett ), Lucian Georgescu ( balkanski.proiect/GAV ), Bogdan Manea ( Saatchi&Saatchi ) si Adrian Botan ( McCann Erickson ). "Cei patru invitati au reusit in primul rind sa ofere publicului o imagine relaxata a personajelor atit de controversate din lumea publicitatii, o imagine cu mult diferita de perceptia generala din exterior asupra fenomenului. Poate ca o tematica de discutie mai bine pregatita in prealabil va aduce invitatilor ceva mai multa informatie din interiorul industriei, poate chiar ii va apropia mai mult de mecanismele dupa care functioneaza domeniul acesta in Romania. Insa la prima editie AdBreak ne-am bucurat sa avem in centrul atentiei patru creativi absolut umanizati si care au surprins asistenta in primul rind prin chiar aceasta normalitate", considera Viorel Copolovici, gazda si unul dintre organizatorii evenimentului.

IQads.ro intentioneaza sa revina cu o noua editie AdBreak la sfirsitul lunii februarie. "Probabil ca vom structura cele doua parti ale evenimentului astfel incit sa pastram o legatura clara intre tematica proiectiei si cea din dezbaterea libera. Ne gandim ca pentru editia din februarie sa selectam cele mai bune lucrari pe o anumita clasa de produse si sa discutam pe respectiva tema atit cu personalitati din publicitate, cit si cu reprezentanti ai celor mai importanti clienti ai domeniului pus in dezbatere" a mai declarat Copolovici.

AdBreak a putut fi organizat multumita sprijinului mai multor parteneri: Kiss FM, B-24-FUN, Biblos Advertising, RoSpotLine si Music Promotion.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related