Nostalgia imperialista ar fi trebuit sa vanda tricouri pentru adidas. N-a mers

Nostalgia imperialista ar fi trebuit sa vanda tricouri pentru adidas. N-a mers

Se apropie Campionatul Mondial de Fotbal (din Rusia), asa ca nemtii de la adidas s-au gandit sa celebreze printr-o gafa de toata frumusetea. In brainstormingul lor au participat, cel mai probabil, oameni inteligenti, cu background in business, fashion si sport, dar care la capitolul istorie au notiuni doar vagi.

Cine naiba sa le spuna si lor ca URSS-ul nu e doar un acronim simpatic si indepartat? Cine sa le spuna ca Stalin, foametea, persecutia si moartea a milioane de oameni s-au petrecut in cadrul acelor ~7 decenii de durere pe care ei s-au gandit sa le monetizeze? Meh.

 

 

Intre timp, adidas a retras din magazine (online si offline) echipamentul cu tema sovietica, insa nu inainte de a fi criticati dur din toate partile. Iar unii chiar au mers pana departe:

adidas nu sunt nici primii si probabil nici ultimii care o comit. Sa ne amintim de cazul H&M care au reusit sa raneasca si sa enerveze o gramada de lume recent.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related