Lucrarea lunii aprilie în Top 3 ADC*RO, semnată de Publicis

Lucrarea lunii aprilie în Top 3 ADC*RO, semnată de Publicis

Luna aprilie aduce noutati in Top 3 ADC si pune in lumina mai multe lucrari creative gratie noului format. Cu intentia de a sublinia si delimita particularitatile fiecarui mediu de comunicare, membrii ADC vor acorda premii urmarind sase directii: TV, Outdoor, Radio, Print, Digital si Experiential / BTL. Aceste sase categorii isi vor afla la finalul fiecarei luni propriul Top, cu locurile 1, 2 si 3 si mentiunile.

“Incepand din luna aprilie, o sa trecem la un sistem de premiere pe categorii: TV, Digital, Outoor, Print, Radio si Experiential / BTL. Lucrarea care are cea mai mare nota va fi Lucrarea Lunii. Vrem sa incurajam cat mai multe agentii sau freelanceri sa isi trimita lucrarile din toate zonele comunicarii (nu numai TV sau Digital) pentru a fi evaluate de membrii ADC. Ne-am dori sa primim si lucrari de graphic design sau design de obiect care fac parte dintr-o campanie de comunicare.

Iar lucrarile care sunt in zona de experienta directa le vom incadra intr-una din categoriile de mai sus. Topul ADC isi propune sa fie o oglindǎ lunara a creativitatii in toate mediile de comunicare. Si sa devina in timp o sursa de idei bune care sa fie consultata atat de creativi si strategi, cat si de oamenii de marketing”, povesteste despre noul format Vali Suciu, Presedinte ADC Romania & Creative Partner Jazz.

Asadar, in aprilie cunoastem premianti ai categoriilor de TV, Outdoor, Digital si Experiential / BTL, dar si care este lucrarea lunii - Burger King - Whopper No-Show. Lucrarea care a primit cel mai ridicat punctaj este semnata de Publicis Romania si propune o solutie profund creativa pentru fanii Burger King.

Singurul restaurant din Romania se afla in aeroport, dupa punctul de control, asa ca Burger King impreuna cu Vola au fixat 6 pasi simpli prin care pofta nu-ti va mai depasi granitele: Cumperi un bilet low cost, iti faci check-in-ul, te duci la aeroport si treci de control, ajungi la Burger King, arati boarding pass-ul la casa, primesti un meniu Whopper. Echipa care a lucrat pe proiect: Vlad Socianu – Art Director & Ruxandra Drilea – Copywriter.

 

Categoria Digital

Primul loc il ocupa Publicis cu Whooper No-Show.

Pe cea de-a doua pozitie se afla Departamentul 2.000.000+, campania prin care cei la Jazz sarbatoresc cu fast creativ cele doua milioane de fani pe care ii numara comunitatea online Lidl. Initiativa lor integreaza o serie de materiale video care a strans multe aprecieri si un concurs prin care poti castiga un circuit in jurul lumii.

Locul 3 este ocupat de provocarea celor de la Cake – The Most Complicated Promotion Ever: o serie de task-uri aleatorii pe care fanii Electric Castle trebuie sa le indeplineasca pentru un premiu special. Un singur castigator va fi tras la sorti, iar eforturile sale vor fi vazute in online si rasplatite cu un lifetime pass la festival.

 

 

Mentiunile categoriei Digital ii reunesc pe:

· Kubis Interactive cu campania Next 11 pentru Pepsi: o invitatie de a te transpune in rolul de antrenor si de a-ti alege un jucator caruia sa ii implinesti visul: sa isi vada eroii in actiune in finala UEFA Champions League Kiev 2018.

· Gav cu TRIST SRL sau VESELIE SRL pentru KAFUNE. Invitat sa dezbata problema SRL-urilor cu nume depresive este Andi Moisescu, iar provocarea devine redenumirea lor.

 

 

Categoria TV

Aprilie aduce 3 mentiuni pentru aceasta categorie, iar ele apartin:

· McCann Worldgroup Romania & MRM/McCann cu Sarbatorile Revin – o sincronizare cu vremea de afara si nostalgia pentru Craciun readuc celebra reclama Coca-Cola pe televizoare in prag de primavara.

· Friends \ TBWA cu 10% face diferenta – un material pentru Rimano Bianco.

· Vitamin Aquao reclama foarte tare, frate! cu ambasadorul brandului, Iulia Albu, si Grasu XXL ce se anunta doar prima parte dintr-o serie.

 

Categoria Outdoor

Executiilor Outdoor din aprilie le este rezervata o singura mentiune care apartine Rusu+Bortun. Campania pe care cu siguranta ati reperat-o prin oras este Birou pentru un om ING Tech – un apel catre arhitecti pentru noul sediu ING Tech.

 

Categoria Experiential / BTL

FCB Bucharest primeste mentiune cu Tasty Colors pentru Louis Bonduelle Foundation: un program in gradinite care isi propune sa imprieteneasca copiii cu legumele. O initiativa deja cunoscuta este transpusa intr-o idee noua la care au lucrat o echipa de chimisti, producatori si designeri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related