Bright Agency se conecteaza cu Bucharest Technology Week in calitate de partener digital al evenimentului. Pentru al doilea an consecutiv, agentia a lucrat la dezvoltarea si implementarea site-ului dedicat festivalului.
Techweek.ro
Echipa Bucharest Technology Week a avut o viziune foarte clara privind structura si directia de design. Site-ul a fost dezvoltat in jurul celor trei directii ale evenimentului: Business Summits, Tech Expo si Partner Events, facilitand inregistrarea participantilor si achizitia de bilete.
"Colaborarea cu Bucharest Technology Week a insemnat pentru noi oportunitatea de a crea continut digital pentru un public cunoscator, pasionat de tehnologie. Site-ul este unul simplu, insa care ar fi putut pune probleme pe parcursul implementarii. In dezvoltare, am mizat foarte mult pe atentia la detalii, interactiuni, responsiveness si ease of use pentru a crea functionalitati pastrand usurinta si fluiditatea in utilizare si navigare pentru useri", Casandra Voicu (Head of Design).
"In ceea ce priveste partea de development, ne-am concentrat pe responsiveness. Continutul a fost adaptat astfel incat sa fie accesibil celor mai populare rezolutii de telefon, tableta si desktop, si optimizat pentru toate browser-ele importante", George Marin (Front-end Developer).
Un parteneriat bazat pe o pasiune comuna: tehnologia
"Bucharest Technology Week este construit cu sprijinul unor oameni pasionati de tehnologie. Este reconfortant sa ai alaturi parteneri precum Bright Agency, o echipa creativa dornica sa dezvolte eficient comunicarea digitala a evenimentului. Ca organizatori mizam foarte mult pe parteneri traditionali, oameni alaturi de care sa continuam munca, sa crestem impreuna evenimentele, iar Bright este unul dintre acesti exceptionali colaboratori cu care impartasim pasiunea pentru tehnologie.", Catalina Manea (Project Manager, Bucharest Technology Week).
"Parteneriatul de anul acesta cu Bucharest Technology Week s-a continuat firesc dupa colaborarea inceputa in 2017. Suntem consumatori de tehnologie in doze mari, de aceea, consideram ca asocierea cu cel mai important eveniment de gen din Romania reflecta foarte bine intentiile noastre privind directia de dezvoltare a agentiei. Focusul Bright este pe realizarea de produse din zona realitatilor digitale (VR & AR) si 3D Product Showcase, care permit crearea de experiente unice pentru utilizatori", Marius Palca (Sales Manager Bright Agency).
Experiente Bright la Bucharest Technology Week
Bright Agency va fi prezenta la eveniment si in calitate de expozant, in perioada 15-17 mai la Business Summits la Athenee Palace Hilton, si intre 18 – 20 mai in Piata Universitatii la Tech Expo. Cei care ne viziteaza vor avea posibilitatea sa testeze un configurator 3D, experimentand astfel oportunitatile digitale de personalizare ale diferitelor tipuri de produse.
Echipele participante:
Echipa Universum
Catalina Manea – Project Manager
Alexandru Sica – Digital Marketing Specialist
Echipa Bright
Gabriela Goran/Marius Palca – Project Management
Casandra Voicu - Head of Design
George Marin – Front-end Developer