International School of Communication își extinde numărul de cursuri organizate în România prin partenerul local Creative Business Management

International School of Communication își extinde numărul de cursuri organizate în România prin partenerul local Creative Business Management

Anul acesta International School of Communication (ISOC) va aduce, în România, un concept actual de training în domeniul content writing-ului. Desirée Banugo, un expert în marketing digital care a derulat campanii în peste 20 de țări, vine la București pe 10 iunie pentru a susține cel mai nou training din portofoliul agenției: Content writing pentru digital si social media.

Cursul susținut de expertul britanic are o abordare globală a conținutului văzută din perspectivă strategică. Potrivit acesteia, content writing-ul a depășit stadiul unei activități punctuale de PR sau social media.

"Suntem în etapa în care conținutul este esențial pentru imaginea unei companii. Din punctul meu de vedere, conversiile organice nu depind neapărat de caracteristicile platformei sau comportamentul audienței, ci de calitatea și relevanța conținutului furnizat de brand, precum și de experiențele sociale pozitive oferite prin gestionarea unei comunități implicate. Aceasta este cheia succesului conversiilor”, spune Desirée Banugo.

 

Trainingul de Content writing în digital și social media este cel de-al patrulea curs din programul intensiv de comunicare susținut de experții ISOC la București. Alte trei cursuri sunt programate în perioada 7- 9 iunie și sunt susținute de specialistul în comunicare Kelly Freeman. Aceasta va susține trei cursuri de o zi pe teme diferite: Strategii avansate în PR și comunicare – 7 iunie, Strategic Event Management - 8 iunie, Internal Communication - 9 iunie.

 

Kelly Freeman va reveni pentru a patra oară la București pentru a susține aceste cursuri.

"Am observat că cei care au participat la acest program strategic au o bună înțelegere a ceea ce înseamnă comunicare internă, PR-ul și event managementul, dar nu neapărat de a conecta ceea ce fac cu strategia companiei și obiectivele de business. Acest training îi ajută să își dezvolte expertiza, să îi ducă la nivelul următor și toate acestea chiar funcționează, am văzut cu ochii mei în cele 3 ediții. Este o bucurie să lucrezi cu oameni care vor învețe, să absoarbă informația și la final să demonstreze că au înaintat în procesul de învățare", declară Kelly Freeman.  

 

Pe parcursul celor trei sesiuni desfășurate până în prezent, la training au participat specialiști în comunicare și freelanceri. Următoarea sesiune a cursului va avea loc în perioada 7-10 iunie, iar programul complet poate fi găsit pe site-ul agenției Creative Business Management.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related