Construit în timp, de-a lungul numeroaselor proiecte create împreună, parteneriatul dintre Audi România și agenția de comunicare digitală INTERACTIONS continuă cu succes și în 2018.
Audi anunță startul la rezervări pentru primul model full electric, Audi e-tron quattro, ce oferă o imagine concretă a unui SUV sport pur electric din clasa de lux, cu o autonomie oferită de baterie de până la 500 de kilometri.
Totodată, marca cu patru inele a prezentat în premieră publicului din România, în cadrul SIAB, noul Audi A6, un model ce se remarcă prin soluțiile avansate de digitalizare, confort și sportivitate.
În același timp, lansarea inconfundabilului Audi A7 Sportback anticipează nevoia targetului Audi și vine pregătit cu 400 de setări personalizate, remarcându-se ca ambasadorul unui limbaj de design revoluționar, definit ca un reprezentant al avangardismului automobilistic.
Prin toate aceste lansări, Audi aduce viitorul în prezent și alege să comunice acest mesaj în online alături de agenția de digital INTERACTIONS.
Interactions a înțeles foarte bine poziționarea Audi și a transpus valorile brandului în întreaga comunicare online.
„Definiția parteneriatului dintre Audi România și INTERACTIONS se traduce prin: viteză de reacție, inovație tehnologică și design revoluționar.
Astfel, a fost redefinit conceptul de landing page pentru fiecare dintre noile modele, acestea fiind transformate în adevărate platforme cu design axat pe UX, gândite în funcție de comportament de browsing, ce asigură utilizatorului o experiență completă a viziunii Audi.
Website-urile de prezentare aduc în același loc tehnologii precum HTML 5, cinemagraph, video animation, 360 view. Toate acestea fără a afecta experiența de navigare, indiferent de device.”, a declarat Adriana Cojocaru (Account Director INTERACTIONS).
În locul simplelor execuții statice, materialele media au constat în animații digitale ce creează experiența virtuală la volanul unui model Audi.
O altă caracteristică a parteneriatului o reprezintă eficiența. Numărul de lead-uri a crescut față de anii precedenți, iar asta arată entuziasmul publicului țintă pe care am reușit să-l încurajăm împreună. Pasiunea și tehnologia construiesc cel mai bun viitor posibil, fapt confirmat și de evoluția brandului în România.
Audi schimbă viitorul mobilității prin redefinirea conceptului „de a fi cu un pas înainte” prin a fi cu o generație înainte: e-tron.audi.ro și a7.audi.ro.
Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă, regăsindu-se în fiecare din ultimii 5 ani pe unul dintre locurile fruntaşe în clasamentul Forbes "Top Agenţii Interactive din România". Cifra de afaceri estimată pentru 2018 este de 1.2 milioane Euro, obţinuţi exclusiv din servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 60% business autohton şi 40% business extern.
În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Oracle sau Niran.
Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.
Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!"