Minio Studio își dezvoltă semnificativ expertiza în domeniul digital, deschizând patru poziții pentru specialiștii în domeniu, în cadrul unei campanii de recrutare aparte.
Minio, agenția de comunicare integrată înființată de Ioana Mucenic și Paul Cotor la începutul anului 2016, a lansat recent o campanie de recrutare inedită. Campania este susținută de un clip care prezintă pe scurt povestea lui Ion Creangă La scăldat într-o lume în care internetul și rețelele sociale au devenit căi de comunicare și informare indispensabile pentru oameni.
Nică, mama sa Smaranda, Măriuca și celelalte personaje din volumul Amintiri din copilărie scriu pe Facebook, își dau check-in sau folosesc internetul să vadă cum e vremea ori să vândă produse second hand.
Prin intermediul clipului pe care îl puteți viziona aici, Minio Studio încearcă să evidențieze că importanța storytelling-ului a rămas la fel de mare într-o lume dominată de tehnologie.
Minio a investit resurse importante în ultima perioadă în dezvoltarea know how-ului oamenilor săi în domeniul digital, iar rezultatele nu au întârziat să apară. Primul semestru al anului a adus o serie de pitch-uri de digital câștigate, ceea ce necesită mărirea echipei.
Minio e gata să primească în rândurile sale o nouă echipă formată din account manager, digital account manager, social media manager și UI/UX designer. Printre proiectele de care se va ocupa noua echipă se numără site-uri promoționale, dar și platforme integrate de comunicare, chatbots, gestionarea de conturi de social media, cât și strategie digitală.
Cei interesați pot aplica chiar aici, pe IQads:
”Era digitală a schimbat semnificativ viața oamenilor și continuă să o facă într-un ritm amețitor, fără precedent în istorie. Procesul de evoluție e mai accelerat ca niciodată, însă e mai lent decât va fi oricând în viitor. Așadar, este esențial pentru noi să fim printre primii care iau contact cu tot ceea ce este nou în zona de digital & tech. Astfel, ne căutăm colegi plini de viață, pasionați de comunicare, neobosiți în a ține pasul cu noutățile.”, spune Ioana Mucenic, CEO Minio Studio.
Printre brandurile pentru care Minio derulează procese de UX și thinking design, creează conținut în social media sau elaborează platforme online de comunicare se numără Jacobs, Tefal, JYSK, Milupa, Salatini, Douglas și PlayDoh.