ALLVIEW, compania românească specializată în producerea și comercializarea de produse electronice Hi-Tech, a telefoanelor mobile şi a altor produse electronice, devine partenerul tehnic al primei academii dedicate profesioniștilor și iubitorilor sportului, Sports Business Academy.
Tocmai pentru a susţine performanţa, ALLVIEW alocă anual resurse importante pentru partea de cercetare şi dezvoltare, unde o întreagă echipă de profesionişti îşi aduce un aport semnificativ asupra inovaţiei. În această idee, susţinerea unui domeniu ce uneşte profesionişti din sport cu profesionişti din tehnologie este o inițiativă inovatoare care se aliniază cu strategia companiei de susținere a performanței prin tehnologie.
Printre inovatiile recente ale companiei ALLVIEW se află şi AVI, primul asistent vocal în limba română, care a fost creat pentru telefoanele din portofoliul propriu. Aplicaţia AVI este disponibilă pe dispozitive precum: X4 Soul Infinity, X4 Soul Vision sau V3 Viper, care fac parte din gamele: X4 Soul, P9 Energy, P8 Enery, X3 Soul, oferind utilizatorilor o experienţă plăcută prin prisma utilizării facile.
ALLVIEW își propune să devină cel mai puternic brand românesc de tehnologie, capabil să ofere acces la tehnologii de ultimă oră pentru cât mai mulți consumatori şi îşi propune să susţină alături de partenerul său, SPORTS BUSINESS ACADEMY, performanţele românești în sport.
Creat în 2004, Allview este brandul autohton de smartphone-uri și tablete numărul 1 din România. În 2010, Allview a fost prima companie din România care a lansat o tabletă PC, a urmat în 2011 primul smartphone sub brand românesc. În 2016, proiectul Allview Smart Home a diversificat portofoliul companiei cu o soluție complexă de automatizare și monitorizare a locuinței. Brandul Allview este prezent pe piețele IT&C din Polonia, Bulgaria, Germania, Spania, Ungaria, Olanda, Moldova, Serbia, Muntenegru, Macedonia, Bosnia și Hertegovina, Republica Cehă, Malta, Cipru, Grecia, Lituania, Slovenia, Letonia și Estonia. Allview își propune să devină cel mai puternic brand românesc de tehnologie, capabil să ofere acces la tehnologii de ultimă oră pentru cât mai mulți consumatori, în mai multe segmente de buget.