McCann PR se extinde cu o divizie nouă – Experiential Marketing - care completează expertiza 360° a agenției

McCann PR se extinde cu o divizie nouă – Experiential Marketing - care completează expertiza 360° a agenției

Desemnată „Agenția anului 2017” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, McCann PR România lansează oficial divizia Experiential Marketing – o nouă componentă în expertiza 360° a agenției. Este al doilea proiect major inițiat în cadrul agenției în ultimul an, după GREATEENS – inițiativă menită să descopere, să cureze și să promoveze următorul val de influenceri.

"McCann PR s-a dezvoltat în ultimii ani de la o agenție de PR la una integrată și credem că acesta este un pas natural în evoluția noastră. Relațiile dintre mărcile pe care le reprezentăm și publicul pe care și-l doresc sunt construcții din ce în ce mai complexe, odată cu multiplicarea canalelor de comunicare și schimbarea obiceiurilor de consum de informație în epoca digitală. De aceea, crearea de experiențe directe care să reducă distanța dintre cele două e un catalizator pentru comunicarea clienților noștri. Iar pentru noi e o completare care întregește gama serviciilor McCannPR și aduce o sinergie naturală între resursele creative și logistice pe care le putem oferi.", a declarat Lavinia Chican (Senior Partner McCann PR).

 

Echipa dedicată va fi responsabilă cu dezvoltarea și implementarea ideilor creative care invită publicul să interacționeze cu brandurile într-un mod inedit, oferindu-i o experiență memorabilă. Divizia va oferi suport în fiecare proiect al agenției și se va baza pe resursele interne de creație.

"Credem foarte mult în comunicarea aplicată, iar de-a lungul timpului, echipa noastră a dobândit o expertiză valoroasă în activări experiențiale, care sunt astăzi prezente în multe dintre proiectele și campaniile agenției, pentru clienți precum Coca-Cola, Engie, UPC, HTC, BRD Bucharest Open, BRD Trophy-Tour, Carrefour, MSD, Regina Maria, Medtronic, Nestle, MetLife. În timp, s-a conturat un nucleu de specialiști, cu expertize în mai multe arii: strategie, scenografie, producții speciale, tech, design și light design, regie și producție video și de eveniment. Avem, deci, avantajul unui mix optim între insight-urile strategice, care vin din partea agenției, și soluțiile de implementare, oferite de partenerii noștri", a spus Mihaela Dumitrașcu (PR & Account Director McCann PR – Coordonator Divizie).

 

Agenție de relații publice, cu peste 14 ani de activitate, afiliată la rețeaua Weber Shandwick. În 2017, McCann PR a fost desemnată „Agenția anului” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, câștigând totodată 20 de premii și cel mai mare număr de nominalizări din competiție. Anul 2017 a adus în portofoliul McCann PR și alte trei distincții importante, printre care Locul 1 în Top Agenții de PR din România, premiul pentru Creativitate în PR 2017 și premiul pentru Performanță în Business 2017, conform studiului realizat de Unlock România pentru revista BIZ.

Portofoliul de clienți al agenției McCann PR include companii precum Coca-Cola România, Coca-Cola HBC România, Carrefour, Nestle, ExxonMobil, Microsoft, UPC, HTC, Electronic Arts, Honeywell, Comitetul Olimpic și Sportiv Român, Engie România, Metropolitan Life, MSD România, Janssen România, Rețeaua Privată de Sănătate Regina Maria, GSK România, Secom, Medtronic.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related