Comunicarea între dorințe și restricții la Seara YP dedicată industriilor speciale

Comunicarea între dorințe și restricții la Seara YP dedicată industriilor speciale

IAA Young Professionals organizează în premieră, miercuri, 25 aprilie, Seara YP dedicată comunicării în industrii speciale. Evenimentul va avea loc la IAA House, începând cu ora 19:00 și va reuni specialiști și practicieni din industrii speciale cărora li se aplică din punct de vedere legal anumite restricții în comunicare.

Evenimentul își propune să aducă în prim plan specialiști în domeniul marketingului și comunicării ai unor industrii precum, banking, politică și pharma pentru a povesti din experiențele personale, barierele pe care le-au întâlnit în desfășurarea campaniilor de marketing și comunicare, insight-uri despre alegerea canalelor de comunicare cu consumatorii, cum găsesc soluții de promovare având în vedere restricțiile și exemple de bune practici.

Dincolo de insight-urile specialiștilor care lucrează direct cu aceste branduri, în cadrul evenimentului va exista și un input din punct de vedere legislativ și etic.

“Ne-am obișnuit deja publicul cu subiecte din ce în ce mai atractive. De data aceasta, vom aborda o temă pe cât de nișată pe atât de interesantă. Tinerii specialiști din marcomm vor descoperi cum sunt gândite strategiile de comunicare și ce formă ia creativitate când te confrunți cu tot felul de restrictii în comunicare. Pe de altă parte, vom vedea de ce sunt necesare aceste limitări și care este motivația din spate pentru fiecare din cele 3 domenii pe care le aducem în panel: pharma, bancar și politic”, a declarat Iulia Niculae - Cuciurean, Președintele IAA Young Professionals România.

Tinerii din marcomm și studenții prezenți la eveniment vor afla răspunsuri la întrebări precum:

  • Care sunt industriile din România cu restrictii in comunicare?
  • Care sunt campaniile de comunicare de succes si trendurile din industria lor?
  • Cum se diferențiază de competiție?

Evenimentul îi are pe invitați pe:

Victor Dobre este Director Executiv al IAA România din 2006, înainte de această numire, Victor a fost Managing Director al agenției Scala JWT. Din 2010 este și membru în Boardul Consiliului Român pentru publicitate. În această calitate el face parte din Comitetul de Cop Advice" al RAC. Afirmația „publicitatea nu recomandă şi nu vinde ceva. Publicitatea dă cetățenilor dreptul la o alegere conştientă. Publicitatea informează.” îi aparține. Pe langă activitatea în IAA România, Victor este pasionat de educație pentru marcomm fiind titularul unui seminar de Deontologie în cadrul FJSC din Universitatea București și titularul cursului de "Autoreglementare și Etică" în cadrul Masterului de Publicitate din FCRP - SNSPA.

Radu Delicote, strateg în cadrul Smartlink Communications, este analist şi consultant român, implicat în campanii naţionale şi locale, debut 2009. Din 2014 a început să lucreze cu clienţi de talie internațională, fiind responsabil de comunicarea on-line pentru o serie de europarlamentari şi fiind parte din echipa de campanie pentru alegerile parlamentare din Republica Moldova (2014). Începând cu 2015, a fost asistent pe partea de media lui Radu Magdin, atunci când a fost consilierul Premierului României. În 2016 a consiliat Preşedintele Camerei Deputaţilor din România, Preşedintele Parlamentului Republicii Moldova şi a fost implicat în diverse campanii politice. Începand cu 2017, a fost, pentru scurt timp consilierul ministrului economiei. Este citat frecvent în media straină şi locală, şi scrie periodic pentru Ziare.com şi Q Magazine.

Laura Andrei, Head of Marketing, BCR. După ce a absolvit două facultăți (ASE și SNSPA), Laura a înțeles de ce Rabelais a spus undeva: ”science sans conscience n’est que ruine de l’ame”. De aceea, orice demers ulterior al Laurei, inclusiv și mai ales comercial, bazat pe o știință care se poate învăța (marketing), a subîntins idealuri și nevoi profund umane. Brand management, brand advertising, strategic marketing, planning, poziționare au fost uneltele pe care Laura le-a folosit să se apropie de oameni prin intermediul brandurilor ca Timișoreana, Ursus ori Peroni. Experiența ca manager global al unui brand FMCG (Kozel) în 40 de țări nu a făcut decât să-i confirme intuițiile: oamenii sunt la fel de bogați în trăiri pe orice meridian. Important e să-i asculți. În calitate de Head of Marketing al BCR, Laura explorează relația încordată pe care românii o au cu instituțiile bancare și aplică aceeași soluție rabelaisiană a cunoașterii pioase și a progresului personal.

Cristiana Maria, Communications Lead, Neuroscience, Janssen EMEA. Key-asset-urile Cristianei includ 8 ani de experiență de lucru în administrație publică, consultanță în management și industria farmaceutică, inclusiv în rolurile internaționale. Expertiză în comunicare, cu preponderență în medii multiculturale și orientată spre rezultate. Un “team-player” cu adevărat entuziast.

Seara YP este unul dintre cele mai importante proiecte ale IAA Young Professionals România și aduce în atenția publicului subiecte de actualitate din industria de marketing și comunicare, cu scopul de a încuraja dezbaterile, transferul de cunoștințe de la specialiști de top și urmărirea tendințelor principale din domeniu. Printre temele abordate în cadrul edițiilor anterioare se numără: marketing politic, comunicare globală vs comunicare locală, marketing turistic, marketing pentru copii, branduri românești ș.a.m.d.

Evenimentul se adresează tuturor studenţilor şi tinerilor profesionişti interesați să fie la curent cu ultimele noutăţi din industrie.

Participarea este gratuită iar accesul poate fi făcut prin completarea formularului de înscriere. Locurile sunt limitate şi se ocupă în ordinea înscrierilor.

IAA YP România este câștigătoarea a The Inspire Award pentru excelență 2016.

Evenimentul este organizat cu sprijinul media IQads.ro și al sponsorilor Coca-Cola și Editura Publica.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related