Beans United, prima agenție partener Hubspot din România care implementează metodologia de inbound marketing, a devenit partener HubSpot Platinum.
După o ascensiune de 4 ani, agenția Beans United a devenit partener Hubspot Platinum, devenind astfel cel mai puternic hub din Europa de Est. Performanța se datorează echipei dedicate, certificărilor obținute și a numărului de clienți fericiți care au fost inițiați în metodologia de inbound marketing cu ajutorul platformei de marketing automation Hubspot.
”Agenția Beans United a devenit Partener HubSpot în 2014 și a avut un rol esențial în educarea pieței Est Europene în spiritul Inbound Marketing, dar și în sprijinirea a zeci de companii în implementarea portalului și obținerea unui ROI pozitiv cu ajutorul HubSpot. Andreea și echipa ei sunt profesioniști, au experiență pe piață, sunt bine pregătiți și este o plăcere să colaborezi cu oamenii din agenție. Mă bucur că am putut să le fiu alături în această etapă a dezvoltării lor și vreau să îi felicit pentru performanța de a deveni Partener Platinum.”, Steve Vaughan (Channel Account Manager, HubSpot).
Într-un mediu online plin de mesaje intruzive, agenția Beans United a apărut ca o necesitate de a crea un alt fel de conținut, unul care nu întrerupe oamenii din activitatea lor, ci le oferă o experiență plăcută de-a lungul procesului de achiziție, prin informații ce ajung la publicul țintă în locul potrivit, la momentul potrivit.
Filosofia dezvoltată de HubSpot a transformat modul in care privim marketingul și a generat rezultate pentru 41,500+ de clienți din peste 90 de țări. Folosind inbound marketingul pentru a atrage vizitatorii, a-i converti în lead-uri și a-i avansa treptat către momentul achiziției, companii din întreaga lume și-au triplat numărul de lead-uri provenite din mediul online.
Impactul filosofiei Inbound în Romania
Dacă la nivel internațional inbound marketing-ul a luat de mult amploare datorită rezultatelor măsurabile și costurilor scăzute față de metodele tradiționale de marketing, în România filosofia este mai puțin cunoscută, iar Beans United și-a asumat rolul de pionier în această industrie.
“Prin rezultatele obținute de clienții noștri, dovedim că inbound marketingul funcționează și în România. Ne bucurăm să vedem tot mai multe companii dispuse să adopte metodologia de inbound marketing. Încrederea lor ne-a ajutat să trecem la următorul nivel, devenind agenție cotată HubSpot Platinum Partner”, spune Andreea Moisa (Managing Director, Beans United).
Agenția a obținut acest statut datorită faptului că a atras un număr semnificativ de clienți - utilizatori ai platformei de Marketing și Vânzări HubSpot, și datorită rezultatelor remarcabile obținute pentru aceștia. În portofoliul de clienți ai agenției se regăsesc astăzi companii precum: Volvo Cars, RE/MAX România, SafeFleet, Step IT Academy, Printec Group, Bitdefender, Evalueserve, MobileXpense, Sincron HR Software, Piatra Online, Digi24, Leo Pharma, Idea Bank, Ana Hotels, etc.