Noua campanie Visa de primăvară, dezvoltată și implementată de Publicis, Nurun și Starcom România, ajunge anul acesta la cea de-a treia ediție. Campania vine în continuarea demersului Visa de a oferi posesorilor de carduri motive și beneficii reale pentru a alege plata electronică cu Visa.
Conceptul campaniei a pornit din viața reală, capitalizând pe insight-ul că tuturor ne place să fim câștigători, mai ales atunci când participăm la diferite promoții. Strângem sute de capace, adunăm zeci de chitanțe, facem selfi-uri, tăguim sute de prieteni, că poate se întâmplă ceva și câștigăm. De cele mai multe ori nu se întâmplă asta, spre deosebire de campania Visa în care lucrurile se întâmplă altfel. De fiecare dată când un posesor de card Visa își achită cumpărăturile cu cardul la Kaufland sau OMV, primește garantat un voucher cu super-oferte la partenerii campaniei, care acoperă o gamă diversificată de produse si servicii: C&A, Cinema City, KFC, Marrionaud, Orange, Phillips, World Class.
Noua campanie este comunicată 360, iar conceptul creativ al spotului TV a fost realizat în colaborare cu Publicis, casa de producție Factor și regizorul Iulian Moga.
Ioana Vieru, Visa:
”Această campanie urmează o rețetă de succes pentru noi și se înscrie în linia demersurilor pe care Visa România le urmărește: aceea de a încuraja plata cu cardul în viața de zi cu zi, indiferent de valoarea sau momentul plății. În același timp, ne dorim să ne răsplătim clienții care aleg Visa, comunicând platforma noastră locală: încă un motiv să plătești cu Visa. Pe această cale, le mulțumim tuturor partenerilor și clienților noștri pentru toată încrederea acordată.”
Gabriel Macovei, Publicis:
”Ne bucurăm să implementăm rețete de succes. Pentru al treilea an consecutiv am fost provocați să ne depășim limitele și rezultatele precedente pe același brief. E mulțumitor să culegi roadele parteneriatelor în care se investește încredere și quality work.”
În această campanie sunt alături ca și parteneri: BenefitOnline.ro, C&A, Cinema City, Kaufland, KFC, Marrionaud, OMV, Orange, Phillips, World Class. Campania se desfășoară în perioada 9 aprilie – 20 mai 2018.
Visa: Ioana Vieru – Brand & Product Marketing Manager
Publicis România: Titus Dumitrescu – Executive Creative Director, Florin Pădurean – Art Director, Karla Georgescu, Art Director, Laur Raboj – Copywriter, Ioana Mihai – Strategic Planner, Catalin Albu – Client Service Director, Lucian Gavril – Account Director, Gabriel Macovei – Account Manager, Alexandra Pătruț – Account Executive, Camelia Efrimov – AV Production Director.
Nurun România: Călin Buzea – Managing Director, Alexandra Stoica – Group Account Director, Roxana Bularca – Digital Account Executive, Marius Fărcășanu – Digital Designer, Răzvan Teodorescu – Digital Designer.
Starcom România: Marius Florea – TV Manager, Robert Mareș – Digital Manager, Mădălin Andreescu – OOH Director, Valeriu Galani – Account Director.