Dupa 5 ani petrecuti in vanzari si account management la Vodafone, Silviu Andrei Petran (Managing Director, exploratist)avea de ales intre o mutare cu jobul in Germania sau in UK. Prin urmare, s-a lasat de tot de corporatie si, impreuna cu Corina Ilie (Head of Marketing & Operations, dupa niste ani petrecuti la IBM) a pornit o agentie de turism de aventura, partial cu finantare nerambursabila de la stat. Vorbim chiar de primele 6 luni ale exploratist; clientii au impins apoi businessul catre zona de teambuildinguri, de aici plecand cele doua divizii actuale ale agentiei, populate de 20 de oameni: Event Designers (creatie, productie si project management pe evenimente B2B, B2C si B2E) si HR Architects (proiecte integrate de HR, de la talent management si onboarding/acomodare, la cultura organizationala). exploratist implineste 7 ani de lucru preponderent cu clienti din IT&C, retail si FMCG. Dupa ce business-ul a crescut constant cu minim 25% pe an, in 2017 cresterea a fost de o singura cifra procentuala (si contracte spre 1 milion de euro), motiv pentru care agentia si-a redefinit strategia pe urmatorii 3 ani.
exploratistii care combina evenimentele si HR-ul. Silviu Andrei Petran: "Anul trecut am adaugat in portofoliu clienti din industria serviciilor, chimica si cea bancara"
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: