E greu să găsești oameni buni. Dar și mai greu e să-i convingi că biroul tău e cu adevărat locul în care vor să lucreze. Așa că, atunci când cei de la PIATRAONLINE au decis să își mărească echipa cu încă 11 colegi, le-am propus o campanie online transparentă care să promoveze noua platformă de recrutare a companiei și să ofere un sneak peek în atmosfera de la birou.
PIATRAONLINE este mai mult decât un furnizor de piatră naturală. Este o comunitate a pa-sionaților de frumos. Ceea ce înseamnă că toți cei care împărtășesc această pasiune pentru design și arhitectură, sunt bineveniți în echipă.
De aceea, am construit campania în jurul biroului lor neconvențional, conectat la toate noutățile din industrie, dar și a vibe-ului pozitiv împărtășit de toți oamenii din echipă, alintați #rockstars, din motive evidente.
Pentru că showroomul și pavilionul exterior care îi inspiră zi de zi pe vizitatori este, în același timp, locul de joacă al angajaților, am invitat patru influenceri să își mute aici biroul timp de o zi și să relateze de la fața locului. Așa că Ionuț Bunescu, Cristian Șimonca a.k.a. Otravă, Cosmin Tudoran și Diana Mihăilă au devenit, pe rând, parte din echipa PIATRAONLINE și au luat pulsul spațiului, înainte de a-i invita pe alții să aplice pe piatraonline.ro/angajari.
Cum a fost, pe scurt?
Ionuț Bunescu a descoperit culoarea anului 2018 - ultra violet -, pentru că era pe stoc în showroom și a testat salteaua din dormitor, doar pentru a se asigura că e de cea mai înaltă calitate, bineînțeles. Otravă ne-a ajutat puțin cu deszăpezirea pavilionului și a ales să își instaleze biroul - surpriză - tot în dormitor.
Tudoran, în schimb, ne-a surprins cu vastele cunoștințe de geologie, iar apoi s-a plimbat de la un departament la altul pentru a vedea ce job i se potrivește.
Iar Diana Mihăilă, blogger de arte frumoase şi fine living, s-a simțit ca acasă la noul birou, așa că și-a luat rolul în serios și a dat o mână de ajutor echipei de vânzări.
Am vrut să arătăm că showroomul PIATRAONLINE e un birou care îi inspiră pe cei care lu-crează aici, oferindu-le spațiu suficient de dezvoltare.
Altfel spus, un birou digitalizat, cu vedere spre viitor și o echipă pentru care contează mai puțin CV-ul și mai mult input-ul personal. Iar cele trei spoturi video ale campaniei spun acest lucru, arătând exact opusul. Am adunat câteva exemple de "așa NU" întâlnite des în timpul interviurilor de angajare și le-am pus în scenă cu ajutorul actorilor Radu Ciobănașu și Mădălin Mandin. Promisiunea PIATRAONLINE: avem întrebări mai bune de atât și nu căutăm răspunsuri standard. Ce a ieșit, poți vedea mai jos.
Cu peste 100.000 de vizualizări and counting la toate producțiile video ale campaniei și un reach de peste 500.000 la tot ce am postat cu hashtag-ul #HiringRockstars, am ajuns unde ne-am propus: la viitorii colegi PIATRAONLINE.
Dintre cele 11 posturi puse la bătaie, printre care și cel de Grafician DTP a.k.a. Wizard of Print, Video Editor a.k.a. Editor Scissorhands sau HR manager a.k.a. Team Spirit Summoner, mai sunt disponibile doar 4 as we speak, dar nu se știe până când. Așa că, aplică aici cât mai poți!
Echipele participante:
PIATRAONLINE
Mariana Brădescu Constantinescu, Managing Partner
Sergiu Constantinescu Brădescu, Managing Partner
MARKS
Mia Munteanu, Client Service Director
Ana-Maria Preduț, Account Executive
Dragoș Rusu, Social Media Manager
Sabina Stănciucu, Copywriter
Irina Radu, Copywriter
Maria Ștefăniță, Art Director
2activePR
Cristina Cuvineanu, Group Account Director, 2activePR
Bianca Talașman, Account Executive, 2activePR
ALEX DON FILMS
Alexandru Don, Director/DOP
Mădălina Merca, First Ac
Alexandru Don , Editor
Florin Goldic, Voice Over
Mădălin Mandin, Actor
Radu Ciobănașu, Actor