In urma cu niste ani, Ovidiu Ovvy Patrascu juca fotbal pe gazon, cu crampoane si echipament, la Universitatea Craiova. Dupa o accidentare nesuferita, paraseste universul real FIFA si plonjeaza, cu mainile bine prinse de controller, in cel al jocului video. Vorbim, astfel, de un adolescent de 16 ani motivat sa devina cel mai bun. Se inscrie treptat in campionate nationale, europene si mondiale, pe care le si castiga: Ovvy are 19 titluri la activ.
Cu palmaresul asta, incepe sa predea cursuri online, pentru cei care vor sa-i calce pe urme, si sa-si construiasca brandul personal. Unde putea sa se intample asta daca nu in social media, cu precadere pe YouTube - unde urca zilnic continut, in jurul caruia a strans aproape 500k de subscriberi. Faptul ca cei mai multi dintre ei sunt straini i-a adus lui Ovidiu mai multe colaborari cu branduri din afara tarii.
Despre evolutia influencer marketingului trecuta prin propriul filtru si despre cariera de gamer, va vorbi pe 17 aprilie la Ziua Publicitatii.
Cel mai bun la FIFA
Totul a inceput pe la 16 ani, eram in cantonament cu Universitatea Craiova, iar in pauza dintre antrenamente jucam FIFA for fun pe consola. Dupa cantonamentul acela am avut un mic ghinion cu o accidentare, avand astfel mult timp liber am inceput sa joc si online, avand rezultate foarte bune si astfel observand ca am un talent la acest joc. Brandurile au venit mult mai tarziu spre mine, odata cu explozia social media.
Am fost foarte motivat de la bun inceput sa demonstrez tuturor ca sunt cel mai bun, mai ales cand toti imi ziceau ca este imposibil pentru mine sa ajung unde imi propuneam. Reteta succesului e cu siguranta alcatuita din multa munca (antrenament), mentalitate de invingator, talent si, bineinteles, putin noroc.
Influencer marketingul pe pielea lui
Eu fac asta de peste 10 ani, am inceput ca jucator pro la 16 ani, iar acum, la 29, continui ca influencer si creator de continut pe diferite platforme. Cu siguranta este o cariera, important este sa stii sa te dezvolti ca persoana, ca brand, sa nu ramai blocat.
Cariera mea de progammer s-a incheiat acum 2-3 ani, atunci cand am hotarat sa ma axez pe dezvoltarea brandului meu in social media, YouTube, Facebook, Twitter, Instagram. Din pacate atunci cand eram jucator profesionist, oportunitatile nu au fost foarte multe, in schimb, acum, lucrurile s-au schimbat. Faptul ca sunt un fost campion mondial si european a ajutat bineinteles, insa pana la urma tot cifrele vorbesc, iar brandurile de asta sunt interesate.
Avand un canalul de aproape 500.000 de abonati straini, am lucrat mai mult pana acum cu branduri din afara. De regula, refuz colaborarile de tipul promovare intr-un clip si accept doar campaniile care se intind pe o perioada mai lunga.
La Ziua Publicitatii si pe viitor
Mereu imi face placere sa ma implic in astfel de proiecte/evenimente, o vad atat ca pe o oportunitate de a invata cat si ca pe o oportunitate de a oferi ceva inapoi din experienta adunata de mine in acesti ani.
Imi doresc sa continui tot in acest domeniu, de creator de continut pe YouTube si celelalte platforme.