Suntem martorii unei tehnologizari care se imprastie, cu multe acronime (AI, VR, AR etc), la nivel global. In Romania cel putin, schimbarile scot la iveala doua fete ale industriei de marcom: una curioasa si alta inspaimantata. E firesc sa apara intrebarea "daca nu ma descurc?", caci pana una-alta, industria e populata de inteligenta umana. Lucru care, spune Maria Predoiu (Presedintele IAA Romania, organizatie ce implineste 25 de ani de dezvoltare a industriei locale), mentine vie nevoia "de intelegere empatica a consumatorului, de onestitate in evaluarea plus-valorii pe care brandul o aduce in viata acestuia". Focusul si adaptarea in real time sunt prioritatile brandurilor. Cam asta e planul, mai ales daca vorbim de responsabilizarea pe bune.
Maria Predoiu (IAA Romania): Cea mai dificila schimbare pentru marcomul romanesc e adoptarea in masa a mentalitatii “lead the change”
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: