[De ce să rămâi în România] Costin Radu: ”Cred că naționalitatea și patriotismul, ca multe alte etichete, sunt concepte care nu ne mai ajută foarte tare, nici economic, nici personal, în lumea anului 2018”

[De ce să rămâi în România] Costin Radu: ”Cred că naționalitatea și patriotismul, ca multe alte etichete, sunt concepte care nu ne mai ajută foarte tare, nici economic, nici personal, în lumea anului 2018”

Lui Costin Radu, Communication Strategist, îi plac lucrurile firești. E și motivul pentru care a rămas în România. Rațional, s-a gândit de multe ori să plece, a avut și propuneri concrete în acest sens. Emoțional însă, ceva inconștient, l-a făcut să rămână.

De câte ori discut cu prieteni și cunoscuți care au plecat din țară, îmi dau seama că fiecăruia ne lipsește ceva din experiența celuilalt, dar că și ei și eu am învățat mult și am crescut pe căi diferite. Avem, majoritatea, venituri similare și, în spate, proiecte de care suntem mândri, spune Costin.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related