MullenLowe câștigă pitch-ul Teilor și spune povestea inelului de logodnă

MullenLowe câștigă pitch-ul Teilor și spune povestea inelului de logodnă

Cand viitorul tau depinde de un raspuns, modul in care pui intrebarea poate face diferenta intre a castiga totul sau nimic. E drept ca ti-era mai usor, cand erai copil, sa intrebi tot ce-ti trecea prin cap. In timp, emotiile si teama de a fi respins te-au facut sa-ti exprimi mai greu sentimentele. Totusi, nu mai esti de mult elevul care nu indraznea sa se aseze in banca langa ea sau adolescentul care o privea timid de departe la Balul Bobocilor. Acum stii ca te iubeste si ca vrei sa-ti petreci langa ea tot restul vietii. Nu mai ai nevoie decat de putin curaj si de... diamantul potrivit.

Aceasta este povestea cat se poate de reala a unui inel de logodna, spusa in mod natural si autentic de Teilor in noua campanie semnata de MullenLowe. Campania a fost dezvoltata in urma castigarii unui pitch organizat de brandul de bijuterii la finalul anului trecut.       

 

„Cererea in casatorie este unul dintre cele mai emotionante si memorabile momente din viata unui cuplu. Chiar daca generatiile tinere au o alta viziune in ceea ce priveste casatoria si conceptul de familie, inelul de logodna continua sa fie mai mult decat un simplu accesoriu – este un simbol a carui semnificatie se transfera din generatie in generatie. Ne-am dorit o campanie care sa ne asigure o pozitie top of mind in alegerea inelului de logodna, iar propunerea creativa a agentiei MullenLowe, inspirata din viata reala, ne-a convins!”, spune Ana Toma, reprezentant Teilor.

 

Campania este centrata pe un spot care ruleaza, incepand cu luna martie, pe PRO TV si Digi24.

 

  

„Ne-am propus sa iesim din zona siropoasa a cliseelor in care cad de obicei spoturile pe acest subiect si sa prezentam o poveste adevarata intr-un context natural cu care poate rezona oricare dintre noi. Chiar daca un inel de logodna nu reprezinta garantia unui Da’, acesta ii poate oferi unui tanar mai multa incredere in sine pentru a-si cere in casatorie partenera, in timp ce cautarea diamantului ofera si mai multa greutate gestului”, adauga Victor Oprisan (Group Creative Director, MullenLowe).

 

Echipa Teilor implicata in aceasta campanie este formata din Ana Toma (Specialist Marketing&Comunicare), Alexandra Udrea (Specialist Marketing Online), Maria Dragut (Copywriter), Vicentiu Nicolae (Art Director)  si Andreea Preda (Specialist Relatii Publice).

Echipa MullenLowe: Victor Oprisan (Group Creative Director), Andrei Munteanu (Group Creative Director), Ilinca Nanoveanu (A/V Manager), Bianca Iancu (Account Manager), Adriana Tudoran (Account Director), Damian Nunez (Chief Creative Officer), Gabriela Alexandrescu (Deputy Managing Director).

Spotul a fost realizat cu ajutorul casei de productie Cyclops Films, avandu-l ca regizor pe Tom Wilson.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related