[Tricou de designer] Daniel Moisa putea să înscrie cu UăiUăi, dar ne-a dăruit promoții la cartofi, șosete și murături

[Tricou de designer] Daniel Moisa putea să înscrie cu UăiUăi, dar ne-a dăruit promoții la cartofi, șosete și murături

Pe Daniel Moisa îl știm de când a participat la una dintre competițiile Grand Spoof, pentru care a făcut un șpagat pe două căruțe. E omul din spatele brandului de tricouri pentru moldoveni (și nu numai) UăiUăi și unul dintre Art Directorii cu niște ani prin publicitate. De tricourile cu mesaje în dialect moldovenesc se ocupă din 2013, în jurul cărora a strâns o comunitate de peste 70k de oameni. Cu publicitatea, în schimb, se cunoaște din 2008. De atunci, o tot ține într-un art direction prin diverse agenții ca McCann, Propaganda, Lowe și, în prezent, Cohn & Jansen. 

Pentru competiția Tricoul tău de designer. Imprimat cu EPSON, lui Daniel i-a venit inspirația într-un supermaket, când cumpăra niște cartofi. S-a întrebat cum ar arăta cele mai nepurtabile tricouri, genul pe care numai oamenii antifashion le-ar privi ca pe-un statement vestimetar. Și așa a ajuns să ne trimită trei propuneri care, pe linia ofertelor promoționale șoc, conțin imagini cu șosete, cartofi, murături și texte scrise cu Comic Sans, roșu pe galben.

Daniel zice că ar purta tricourile astea chiar și într-o cafenea, la un espresso scurt și-o apă plată. Tu ce zici? Dă câteva scrolluri și vezi despre ce vorbim. Dup-aia, poate-ți vine cheful, te uiți și la celelalte înscrieri și votezi câteva. Vezi tu, dar numai să te încadrezi până diseară.  

 

Despre Daniel

Uăi, sunt moldovian di la Bacău. M-am mutat în București după ce am terminat Facultatea de Informatică la Iași și am început să lucrez în publicitate ca Art Director, prin 2010. De atunci mă distrez cu tot felul de briefuri. După birou mă ocup de brandul propriu de tricouri – UăiUăi Tricouri Moldovenești

În 2013 am lansat singurul brand de tricouri moldovenești, pe nume UăiUăi. Până azi a ajuns un brand iubit de peste 70 de mii de oameni. Nu cred că e ceva ce te poate împiedica să-ți faci propriile tricouri sau chiar propriul brand. Mi-ar plăcea să văd mai multe proiecte românești în direcția asta.

 

Decizia de a înscrie

N-am stat prea mult pe gânduri, m-am hotărât imediat ce am văzut postarea în newsfeed. La TheCreator am mai participat la concursul de virale cu un șpagat făcut între două căruțe.

Brainstorming nu am apucat să fac într-un mod organizat, dar m-a lovit inspirația în timp ce cumpăram niște cartofi la supermarket. Mă gândeam cum ar fi să porți cele mai nepurtabile lucruri. Așa am ajuns la ofertele de supermarket puse pe tricouri pentru că au un senzațional amuzant. Pentru lucrările înscrise am ales produse cu potențial mai mare: cartofi, șosete și borcane cu castraveți. Ca să fie conceptul complet am adăugat un strop de Comic Sans.

    

  

 

Tricoul în viața ta

Sunt omul pe care îl vezi tot timpul în tricou moldovenesc. Când îmi iau un sacou, să fiu om mai serios, am sub el tot un tricou moldovenesc. Mai exact, pentru mine tot timpul înseamnă în fiecare zi de 5 ani încoace. Pe tricourile pe care le fac lipesc un sticker pe care scrie “Garanția ochilor beliți”. Așa aș defini eu “fashion statement”. Tricoul de care m-am atașat mai mult în ultima perioadă e ”Borș = Steroidu' moldovianului”.

 

Către juriu și public

Imaginați-vă că e o zi însorită de primăvară. Coborâți de pe o bicicletă single speed neagră mată îmbrăcați în jeanși, teneși și tricou. Intrați relaxați într-o cafenea. Pe tricoul vostru se citește “Ofertă șoc! Cartofi albi per kg 1,99lei 1,45lei”. Vă comandați un espresso scurt fără zahăr și o apă plată. Cafeaua pare mai aromată decât de obicei și observați cum cineva de lângă voi face ochii mai mari să vadă ce scrie pe tricou. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related