Stația de călători în care ieșenii merg la sală

Stația de călători în care ieșenii merg la sală

WINK Public Multimedia anunţă finalizarea unui nou proiect de comunicare outdoor prin care staţia de călători Hotel Europa din Iași a fost transformată într-o mini sală de sport.

Proiectul interactiv semnat de Vivertine - unul dintre cele mai moderne spaţii dedicate sportului în Iași, încurajează ieșenii să profite de timpul pe care îl petrec așteptând autobuzul și îi invită la fitness în aer liber, susținȃnd ideea că sportul este sănătate curată și plăcere la orice vârstă și în orice moment al zilei.

 

Personalizarea staţiei a presupus înlocuirea băncii standard cu patru biciclete de tip recumbent, pe care călătorii le pot utiliza după bunul plac, și amplasarea lor pe un fundal vizual care surprinde interiorul clubului și serviciile pe care le oferă. De interacţiunea cu echipamente sportive într-un cadru atipic se poate bucura toată lumea care ajunge în staţia H. Europa. Aici, în următoarea perioadă, călătorii au posibilitatea de a realiza câteva exerciții cardio și de a gusta din experiența și atitudinea sănătoasă cu care Vivertine își întâmpină fiecare client.

 

"Ne-am dorit să arătăm că mișcarea sportivă este irezistibilă și că avem încredere în interesul ieșenilor pentru activități sănătoase", spune Cezar Amititeloaiei (medic și fondator Vivertine din Iaşi).

 

Activarea de brand, bazată pe conceptul creativ propus de WINK, a fost implementată cu ajutorul Fabrica de Print.

"Proiectul Vivertine îmbină armonios cele mai puternice ingrediente ale unei comunicări eficiente: atracție, inovație, utilitate, puterea de a realiza o conexiune și de a avea o proprie experiență cu brandul. Ne bucurăm că putem fi parte din astfel de povești care fac Iașul mai frumos", spune Doru Chirica (Managing Partner la WINK).

Vivertine este cel mai nou club sportiv din Iași unde clienții pot găsi formule de antrenament pe gustul fiecăruia, alături de specialiști în sport, sănătate și nutriție care asigură o experiență completă. Spațiul, desfășurat pe 4000 mp și organizat pe 3 nivele, cuprinde 150 aparate de fitness și cardio, 4 săli (>500 mp) cu peste 50 de activități de grup, un panou de escaladă de peste 200mp și 10m înălțime, 2 bazine de înot de peste 220mp și o zonă SPA ultramodernă.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related