Anul acesta, echipa PR OUTLooK a pregătit o ediție inedită, care va aduce un aer cald mexican asupra proiectului. De acest lucru se ocupă speaker-ul Joaquin Bonilla, director de creație la agenția Wunderman. Firea lui nonconformistă se pliază perfect pe tema proiectului din acest an, ’’The unconventional advertising”. După cum îi spune și titlul ’’withOUT patterns”, scopul conferinței este de a ieși din tipare și de a da frâu liber imaginației și minții creative. Sfaturile și experiențele lui Joaquin vor fi de folos, venind cu o altă perspectivă, cu totul și cu totul diferită față de ceilalți ani.
Conferința va fi urmată de două workshop-uri la fel de nonconformiste, ce vor avea și o parte practică și interactivă. Primul dintre ele va avea ca temă Neuromarketing-ul și va fi susținut de Alina Ioana Petrea, digital project manager Grapefruit. Cel de-al doilea workshop se va învârti asupra publicității „Out of home” și va fi susținut de Adina Bădăluță, OOH specialist WINK.
Așadar, pe 22 martie, începând cu ora 10:00, la Casa Memorială „Vasile Pogor” va avea loc cea de-a VIII-a ediție PR OUTLooK prin intermediul căreia studenții vor avea contact cu o perspectivă nouă a publicității. Evenimentul va asigura asimilarea de noi informații, privind zona abordată și vor fi pregătite multe alte surprize.