[Tricou de designer] Ana-Maria Țănoagă: "Fashion statement" nu înseamnă neapărat că trebuie să te iei prea în serios sau să fii ultra-edgy

[Tricou de designer] Ana-Maria Țănoagă: "Fashion statement" nu înseamnă neapărat că trebuie să te iei prea în serios sau să fii ultra-edgy

Aseară, la 23.59, perioada de înscrieri a ajuns la finish, cu peste 400 de lucrări în doar o lună. Așa se întâmplă când aduci un brief mișto la masa unor oameni creativi cu chef de competiții. Ana-Maria Țănoagă este unul dintre cei care au rezolvat brieful. Pe la 6 ani își dorea să fie arheolog. A avut suficient timp până la facultate să se răzgândească și să o ia către UNArte. Și n-a făcut rău. Mai ales când a decis să înscrie două versiuni de tricou fashion-statement în competiția Tricoul tău de designer. Imprimat cu EPSON

Ana-Maria e de părere că o piesă vestimentară fashion nu trebuie să fie super edgy, ci mai degrabă "înseamnă ce vrei tu să însemne - dar trebuie să arate bine". Iar propunerile ei îndeplinesc aspectul ăsta. Rămâne ca peste 11 zile, adică pe 27 martie, să aflăm cum a fost notată, ea și toți ceilalți participanți. După ce perioada de vot public se va încheia, juriul profesionist va intra în acțiune. Așa că votați-votați-votați până pe 22. 

 

Despre Ana-Maria

Am 24 de ani și am studiat la UNArte, secția grafică. Am terminat chiar vara trecută. De când mă știu, cam tot ce am făcut s-a învârtit cumva în direcția artelor, deci a fost întotdeauna interesul meu principal. Am vrut să fiu și arheolog dar la 6 ani era cam devreme :).

De lucrat, am lucrat tot felul de chestii, dar nimic în domeniul artei. Momentan activitățile mele de zi cu zi sunt foarte "casnice", fiindcă tocmai am rămas fără job și-mi caut altceva - așa că sunt un pic boring în momentul de față! Dar încerc să desenez, să gândesc mai mult. Mi-ar plăcea să fac și să vând chestii făcute de mine, pe viitor, dar nu știu de unde să încep.

 

Înscrierea

Mi-a arătat cineva concursul EPSON și m-am super entuziasmat. Am vrut pur și simplu să particip fiindcă aveam deja desene pe care vreau să le imprim pe tricouri. Nu am mai participat până acum la competițiile voastre fiindcă mereu reușesc să aflu de ele prea târziu! (de acum am dat see first la IQads, să nu mai ratez).

Inspirația și ideea erau deja acolo și s-a întâmplat să se potrivească bine cu brieful vostru. Idei de chestii amuzante/dubioase pe care să le zică personajele pot turna cu nemiluita, deci nu a fost prea complicat.

Am avut de ales din mai multe personaje (am o serie ca cele pe care le-am înscris). Le-am ales pe cele care se așezau mai bine în layout și pentru care mi-au venit pe moment captionuri simpatice. Am vrut să mai înscriu câteva, dar am simțit că e mai eficient cu două designuri ușor diferite. De exemplu, Emotional Well-being l-am gândit cu textul acela pe față fiindcă are fruntea foarte mare, și o expresie vădit confuză, deci, it's written all over his face.

 

Tricoul în viața ei

Eu una nu port prea des tricoul clasic, fiindcă nu-mi place cum îmi stă. DAR, am acest tricou sclipicios care îmi place foarte mult și aș spune că este fashion statement. 

Aș purta mai des tricouri dacă aș găsi designuri simpatice dar și croieli ok, care nu stau "ca pe gard" :)

De când mi-am făcut proiectul de licență am cochetat cu ideea de făcut propria mea linie de tricouri, dar din păcate asta costă bani pe care nu îi am în momentul de față (costuri de imprimare, promovare, etc). Sper totuși că o să-mi iasă la un moment dat. 

 

Către public și juriu

Vreau să pun în evidență faptul că fashion statement nu înseamnă neapărat că trebuie să te iei prea în serios, sau să fii ultra-edgy. Înseamnă ce vrei tu să însemne - dar trebuie să arate bine! Prea rar văd tricouri care mă fac să zic "ha, ce tare!". Vreau să cred că și voi ați zice asta când ați vedea un tricou de-al meu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related