“Salut, Romania! Încă mai plăteşti cash în 2018? Ei, bine, poate ai lucruri mai bune de făcut cu timpul tău” este mesajul-cheie al celei mai noi campanii Visa & Banca Transilvania. Prin mesajul transmis, aceasta este un imbold de a câştiga timp pentru lucrurile care contează cu adevărat, una dintre soluțiile propuse fiind plățile rapide, făcute cu ajutorul produselor moderne dezvoltate impreuna cu partenerii BT, Visa avand un rol central. Noile produse sunt cuprinse în colecția BT Pay, precum şi cardurile contactless. Ineditul campaniei este voice over-ul unui actor american celebru, care se adresează românilor.
Banca Transilvania este singura din România care oferă clienților o experiență nouă la cumpărături, aceştia având la dispoziție, pe lângă cardurile contactless, opțiuni precum: sticker, brățară, ceas contactless şi aplicația pentru plăți cu telefonul, BT Pay. BT este cel mai mare emitent de carduri Visa din țară, cu 2,3 milioane de carduri în portofoliu. De asemenea, Banca Transilvania este liderul pieței de carduri, cu peste 3,3 milioane în portofoliu şi lider în ceea ce priveşte volumele tranzacționate cu cardul, având peste 20% din piață. În fiecare secundă au loc 5 tranzacții cu cardurile BT. Apetitul clienților pentru cumpărăturile contactless este în creştere, fiind de +350% în decembrie 2017 față de aceeaşi perioadă din 2016.
Conceptul campaniei: un mesaj unic adresat tuturor românilor
Campania are ca nucleu un spot video, care cuprinde o abordare inedită: suprapunerea vocii unui celebrul actor american - Morgan Freeman, cu prezența unor români cunoscuți, inclusiv a Zânului BT - ceea ce amplifică mesajul transmis, de încurajare a schimbării în bine, adusă de tehnologie. Campania se desfăşoară în perioada martie – aprilie a.c. şi este dedicată persoanelor orientate către digital. Conceptul creativ a fost realizat în colaborare cu Main Stage | The Agency, Casa de producție Multi Media Est, iar regizorul este Radu Muntean.
Strategia de comunicare: 360°
Visa şi Banca Transilvania comunică în 360° mesajul transmis de campanie, în toate mediile de comunicare: televiziune, cinema, social media, online şi radio.