Ce ne aduce impreuna? Ce ne preocupa cu adevarat? Si de ce trebuie sa punem pe primul loc implinirea visurilor noastre? Acestea sunt intrebarile la care raspunde campania dezvoltata de Romanian Artists Agency pentru Nokia Mobile, care este compusa din 8 clipuri de promovare ce sunt distribuite online. Campania aduce impreuna oameni din domenii diferite, debutanti si persoane consacrate, toti fiind #Unitefor #Love.
Campania #Unitefor #Love este o experienta curatoriala de povesti in care primeaza dragostea pura si loialitatea oamenilor pentru ceea ce ii preocupa, fie ca este vorba de muzica, teatru, literatura, handbal, gastronomie sau skateboarding.
Mesajul campaniei se axeaza pe particularitatile cu care Nokia Mobile isi prezinta noua serie de produse disponibile pe piata, telefoanele smart care au sistem de operare Android pur. In campanie sunt implicate persoane publice, alaturi de tineri inspirati de ei, care au ales sa transpuna povestea drumului catre pasiunea lor in cuvinte, imagini si emotii.
Adrian Despot si Andrada Cretu, Cristina Mazilu si Catalina Trita, Cristina Neagu si Diana Lascateu, DJ Hefe si Mihnea Ferezan de la RoadKillSoda, Marius Chivu si Diana Badica, Marius Manole si Ioana Marcoiu, Mihnea Groseanu si Iulia Constantin sunt protagonistii clipurilor de promovare Nokia, care celebreaza oamenii loiali preocuparilor lor in detrimentul gandurilor negative sau a piedicilor sociale.
Clipurile de promovare Nokia
"Campania #Unitefor #Love vorbeste despre o forma de iubire, care nu este romantica, dar care ne implineste si reuneste pe toti: dragostea pentru pasiunile noastre. De aceea, atunci cand am ales endorserii campaniei, ne-am dorit sa avem un mix special de oameni, care sa fie diferiti unul fata de celalalt atat prin domeniul in care activeaza, cat si prin nivelul dezvoltarii pasiunii lor. Tot ce a contat a fost sa fie uniti de aceeasi intensitate a dorintelor, pentru ca povestile lor sa ajunga catre cei din comunitatea Nokia spre a-i motiva in indeplinirea visurilor. In plus, trebuie sa mentionez ca Romanian Artists Agency a semnat si conceptul creativ al campaniei, coordonand realizarea si implementarea sa. Asadar, pentru #Unitefor #Love nu am venit doar cu cele mai bune solutii in identificarea profilurilor de celebritati care se potrivesc cu brandul, ci am reusit sa transpunem prin emotie viziunea Nokia Mobile despre cum oamenii sunt o inepuizabila sursa de inspiratie si motivatie unii pentru ceilalti”, a declarat Roxana Alexandru (partener fondator Romanian Artists Agency).
Adrian Despot, unul dintre endorserii Nokia, dar si cel care a semnat fundalul sonor al video-ului care ii aduce impreuna pe toti cei implicati in campanie, a marturisit ca:
"#Unitefor #Love este despre muzica, despre experiente si emotii impartasite. Cel mai tare am simtit sa ma implic in campanie pentru ca vorbeste despre increderea si respectul pe care le pui in ceea ce faci, indiferent de domeniu. Ori eu am mai zis asta... muzica este cea mai frumoasa atunci cand e facuta din suflet, cu talent, pasiune si daruire."
#Unitefor #Love este prima campanie digitala de brand initiata la nivel local de catre HMD Global, compania care detine licenta exclusiva a marcii Nokia pentru telefoane si tablete. HMD Global este “The Home of Nokia Phones”, iar campania se desfasoara online, fiind compusa din 8 clipuri de promovare, care sunt postate pe pagina de Facebook Nokia Mobile.
Echipele participante:
Echipa Romanian Artists Agency
Ana-Maria Apostoiu – Strategic Communications Director
Roxana Alexandru – Talent Manager
Adela Stoicescu – Account Manager
HMD Global
Daria Marinescu – Marketing Manager
Echipa de productie – DIUD
Andrei Gheorghe – Director
Mihai Pascu – Copywriter
Claudia Asanache – Producer / Account Manager
Boroka Biro – DOP
Raya Al Souliman – Assistant Director
Flavia Barabas – Scenographer
Ovidiu Saracan – Sound Director
Iulian Ionita – Editor
Stefan Kanovici – Editor
Claudiu Trif – Editor
Echipa de digital
Anca Duma – DC Communication
Echipa de media
Andreea Radu – Ogilvy
Gratiela Cenoiu - Ogilvy