Pentru copiii, care trăiesc foarte intens prezentul şi au avut o vacanţă de iarnă cu nămeţi, la început de primăvară, Moş Crăciun a revenit la Itsy Bitsy FM să dea cadouri, chiar de 1 Martie. “Martie cu Mos Craciun” este o campanie curajoasă de marketing realizată de brandul LEGO, pe 1 Martie 2018 la Itsy Bitsy FM, radioul copiilor şi părinţilor.
“Radioul se consumă atunci când se produce şi este un produs efemer. Radioul înseamnă emoţie şi interactivitate. Radioul este despre prezent şi prezenţă, iar dintre toate mediile de comunicare, radioul este cel care îţi permite să te racordezi la actualitate în timp real, în cel mai eficient mod. De 1 Martie aveam altceva pregătit să facem la radio, dar nu prea se potrivea cu peisajul troienit şi temperaturile sub 10 grade. Aşa că ne-am surprins ascultătorii cu o idee inovativă. Am făcut acest lucru posibil împreună cu partenerul LEGO, care a răspuns instantaneu propunerii noastre şi astfel am dat viaţă unei activări de marketing savurată de clienţii noştri comuni, familiile cu copii.“, Nadia Tătaru, Director General şi co-fondator Itsy Bitsy FM.
În mai puţin de 24 de ore, acest gând devenea faptă şi pe undele FM s-au auzit râsetele vesele ale copiilor şi ale părinţilor. Centrala telefonică a radioului a fost luată cu asalt de sute de copii ascultători, care s-au bucurat nesperat de o discuţie şi de un cadou de la Moş, la început de primăvară 2018.
LEGO este partenerul comercial împreună cu care Itsy Bitsy FM a făcut în decembrie 2017 o altă campanie inovativă prin care Moş Crăciun a devenit DJ radio şi în fiecare seară a dat cadouri copiilor, care au intrat în direct cu Moşul. Peste 250 de cadouri au ajuns sub brazii împodobiţi din casele cu copii ascultători. Şi totusi au fost prea puţine, iar mulţi copii au rămas cu gândul la jucăriile de construcţii LEGO şi la Moşul cel darnic de la radio, pe care nu au reuşit să îl prindă în direct. Acest neajuns a stat la baza unei idei inovative de a transforma contextul într-unul prielnic reîntâlnirii cu Moşul.
Itsy Bitsy FM este singurul post de radio din România cu programe special realizate pentru întreaga familie. Radioul emite în Bucuresti şi 22 de oraşe mari. Peste 53.000 de bucureşteni ascultă radioul de 3-5 ori pe săptămână. (Studiul ARA – valul 3 din 2017).
În jurul Itsy Bitsy FM s-a construit o adevărată comunitate formată din oameni, organizaţii şi branduri interesaţi de starea de bine a familiei, de educaţia şi creşterea copiilor. Itsy Bitsy este iniţiatorul campaniei sociale pentru timp de calitate părinte-copil care s-a finalizat cu 1 Iunie zi liberă naţională şi cu mesajul difuzat pe toate canalele audiovizuale “Pentru sănătatea emoţională a copilului dumneavoastră, petreceţi cât mai mult timp împreună cu el”.
Itsy Bitsy FM este cel mai premiat post de radio pentru calitatea programelor oferite şi pentru campaniile realizate, cu peste 20 de recunoaşteri naţionale şi internaţionale:
- Brandul anului la Effie Awards 2017;
- Premiul pentru excelenţă în producţie radio - IAA;
- Premiul de excelenţă pentru programe dedicate copiilor - CNA;
- Premiul pentru inovaţie în realizarea unei campanii de marketing - Business Magazin 2017;
- #1 Brand for kids la Gala Brands for Kids by Forbes 2017.