[AV, Cesar!] Alina Ivan (Kubis Interactive): Dificultatile vin din schimbarile echipei de brand de la client si din obisnuinta de a compara proiectele intre ele

[AV, Cesar!] Alina Ivan (Kubis Interactive): Dificultatile vin din schimbarile echipei de brand de la client si din obisnuinta de a compara proiectele intre ele

De la bugete pana la asteptarile clientilor, productiile AV destinate online-ului difera destul de mult, inca, de cele facute pentru TV. In online, brandurile au nevoie sa produca un continut inspirational, care sa arate, culmea, cat mai putin publicitar. Alina Ivan, Head of AV la Kubis Interactive, ne explica un pic cum vine asta.

Totul porneste de la ideea creativa. Si de la faptul ca online-ul dicteaza un alt tip de productie – mai umana, mai organica, nu atat de cinematografica precum productiile clasice de TV. In epoca democratizarii video-ului, trebuie ca brand sa poti produce content mai degraba smart si inspirational

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related