13 zile cu noroc pana la deadline. Ne-arati tricoul?

13 zile cu noroc pana la deadline. Ne-arati tricoul?

Ce faceam noi pe 16 luna trecuta? Ne bucuram de primavara si dadeam drumul competitiei de creatie "Tricoul tau de designer. Imprimat cu EPSON". Am eliberat-o din adminul The Creator, daca ni se permite comparatia, ca pe un Saint Bernard cu brieful la gat care are misiunea de a salva creativii fara proiecte. Cat despre cei care nu sunt pe faza, mai revenim c-un reminder, ca nu ne doare mana (in schimb, ne-ar plange sufletul daca n-ar ajunge vestea si la ei). Vrem sa fim luati pe sus de propuneri atat de cool, incat EPSON SureColor F2000 sa nu ne opreasca din imprimat, iar fashion designerii sa se intrebe de ce nu s-au gandit ei la designul ala.

Cativa creativi s-au pus in rand cu obiectivele noastre si au inceput sa inscrie. Dar pana sa ne laudam cu creatiile lor, explicam pe scurt conditiile competitiei. Avem un brief care-ti cere sa creezi designul (sau designurile, ca poti sa inscrii de cate ori ai chef si inspiratie) care ar face dintr-un tricou banal, monocrom, o piesa vestimentara fashion-statement. Deci libertatea de care dispui se intinde de la culoarea tricoului, pana la concept. Dar reducem totusi putin din adrenalina briefului incredibil si mentionam cateva limitari foarte importante si nu prea dificil de respectat: 

- nu depasi cele doua chenare din template si nu uita sa le stergi inainte sa finalizezi lucrarea;
- nu desena chestii care duc cu gandul explicit la nuditate, sex, consum de alcool/droguri, conotatii religioase si nu folosi cuvinte vulgare;
- nu folosi numele sau elemente din identitatea brandului.

Daca reusesti sa te adaptezi si sa inscrii propuneri bune, ele vor fi aprobate si jurizate in proportie de 70% de: Razvan Firea (Fashion Designer), Dan Mereanu (Creative Director, SmartPoint), Alina Silvestru (Marketing Specialist, EPSON din Romania), Cornel Pauna (Managing Partner, Dacora Print) si Alexandra Aliman (Project Manager, IQads). Designul tau (sau designurile tale, cum spuneam) va urca, ori ba, pe podium: Locul I, cu 500 EUR + o colectie de 30 de tricouri imprimate, Locul II, cu o colectie de 20 de tricouri imprimate si Locul III, cu o colectie de 10 tricouri imprimate. 

Gata, ti-am explicat. Acum ia la vizionat lucrarile pe care ti le-am asezat in sir indian, mai jos. Iar daca simti nevoia de si mai multa inspiratie, arunca un ochi pe selectia de tricouri de designeri pe care am facut-o zilele trecute. 

Hai ca ai toate conditiile, chiar ar fi culmea sa nu inscrii. Pana pe 15 martieeeeee, da?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related