[AV, Cesar!] Cristian Serban (Ogilvy Romania): Curajul clientilor si agentiilor de a explora optiuni mai putin cunoscute vizavi de actori este un work in progress

[AV, Cesar!] Cristian Serban (Ogilvy Romania): Curajul clientilor si agentiilor de a explora optiuni mai putin cunoscute vizavi de actori este un work in progress

Avem regizori buni. Si operatori, si echipe tehnice, asadar piata de productie de Romania sta mai bine decat multe altele in tara. Este o concluzie pe care o putem trage la jumatatea seriei noastre intitulate AV, Cesar, cu oamenii industriei. Iar aceasta concluzie este intarita si de Cristian Serban (Senior AV Producer, Ogilvy Group Romania), care spune despre calitatea serviciilor oferite de casele de productie din Romania ca este "unul comparativ cu cel din alte tari".

La elemente ce subrezesc industria, avem... compromisul. Este punctul slab al productiei din Romania, iar din pacate, "un lucru bine facut se uita mai repede decat un compromis". Cristi este de 10 ani la Ogilvy si spune ca cea mai lunga filmare a fost de 24 de ore; era un client din zona de telecom.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Sectiune



Branded


Related