Date An Influencer - prima campanie care a scos bloggerii la un date cu followerii lor

Date An Influencer - prima campanie care a scos bloggerii la un date cu followerii lor

Online-ul a devenit spațiul în care nu doar întâlnești oameni noi, ci tinzi să le urmărești fiecare pas. Facebook, Instagram, Snapchat și Youtube au devenit canalele perfecte pentru a ne conecta unii cu alții și a ne împărtăși opiniile.

În ultimii ani, aceste platforme sociale au extins potențialul de influență digitală, dând naștere acelor “ vedete” online pe care mulți le urmăresc dar nu au avut ocazia să le cunoască.

Campania “ Date An Influencer” a venit să îmbine dorința followerilor de a-i cunoaște pe cei pe care-i urmăresc în online și dorința bloggerilor/vloggerilor de a le arăta cum sunt ei, cei reali, din spatele rețelelor de socializare.

Provocarea a fost acceptată, deopotrivă, de unii dintre cei mai cunoscuți influenceri din România cât și de cei care sunt abia la început. BRomania, Laura Giurcanu, Gina Pistol, Ionuț Rusu, Marius Nicolae, Irina Zain și Corina Bîrcă sunt cei 7 care i-au dat șansa unuia dintre followerii lor să îi cunoască mai bine la un date, cu ocazia zilei de 14 februarie.

Cum a decurs campania și care a fost atmosfera de la #DateAnInfluencer puteți vedea în video-ul de mai jos:

 

Campania a fost gândită și realizată de Makeover Buro, una dintre cele mai cool agenții de influencer și digital marketing.

Parteneri: Zen Sushi București, Global Influencers.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related