E agentie care face lucruri aratoase sau e retea de freelanceri si antreprenori care se apuca de proiecte ambitoase? E ambele, asa cum ne povestea, in vara lui 2016, Marian Csosz (New Media Manager, Goa Network). Goa are premii FIBRA castigate si "tone de creativitate", asa cum se mandresc oamenii implicati in proiect. Dar motivul pentru care asternem randurile astea n-are legatura cu trecutul, ci cu prezentul lor.
Daca va suna bine conceptul de "digital barista", ei bine, aflati ca a fost deja luat. Iar sub descrierea simpla "we print drinks and create social media buzz", proiectul face exact ce zice ca face, adica printeaza-n cafea. Nu e la fel de lucrativ ca ghicitul in cafea, dar merge. Tehnologia foloseste asa-numita food ink si reuseste sa decoreze cappuccino-uri, latte-uri, bere la draft, prajituri, inghetata si cate si mai cate. Probabil si crema de zahar ars, dar nu zice nimic pe site.
Mai multe proiecte iesite din Goa Network gasiti aici.