[Tricou de designer] Alina Silvestru (EPSON Romania): Participantii ar trebui sa nu se teama de culoare. Noua ne plac mult culorile

[Tricou de designer] Alina Silvestru (EPSON Romania): Participantii ar trebui sa nu se teama de culoare. Noua ne plac mult culorile

S-a scurs deja o saptamana de la startul competitiei de creatie "Tricoul tau de designer. Imprimat cu EPSON", iar creativii inscriu de zor. Fiecare coloreaza zona de "inscrieri" cu cele mai bune roade ale brainstormingurilor lor. Si, bineinteles, dau un exemplu de urmat creativilor un pic mai lenesi. Lor le-am pregatit un meniu de vineri seara, cu tips de la masa juriului.

Alina Silvestru, Marketing Specialist si reprezentantul EPSON Romania in juriul competitiei, ne-a vorbit despre comunicarea brandului in peisajul romanesc, despre care am aflat ca se intampla cu precadere offline. Aici, "Exceed Your Vision", sloganul brandului, se imbina cu principiul "seeing is believing" si pune EPSON in postura de sponsor in cadrul mai multor evenimente, cum ar fi proiectii de film sau evenimente corporate. Unul dintre principalele produse din portofoliul brandului este imprimanta DTG (Direct-To-Garment) SureColor SC-F2000, care se va ocupa si de productia colectiilor de tricouri oferite castigatorilor competitiei. Apropo, creativitatea dozata echilibrat intre vizual si copy este pe gustul Alinei. Asemenea si folosirea culorilor vii. 

Da, da, cu tine vorbim, creativule care procrastinezi. Stim ca ai cel putin o idee de tricou fashion si ar fi pacat sa n-o impartasesti cu noi. Citeste discutia cu Alina, apoi treci cu atentie peste brieful si incepe lucrul. Pana pe 15 martie sa tot ai timp de brainstorminguri. 

 

"Exceed your vision" in Ro

"Exceed Your Vision" e mult despre inovatia care-ti face viata mai simpla si mai frumoasa. Comunicam mult offline, mergem la multe evenimente, pentru ca “seeing is believing”. In online facem, de regula, campanii punctuale care comunica oferte speciale. Lucram majoritatea proiectelor prin Conviv Media si SmartPoint Consulting, iar punctual, pe diverse proiecte, cu alte agentii specializate pe tipicul actiunilor respective.

 

Core products & target

In Romania vindem imprimante si videoproiectoare. De la imprimante pentru acasa sau pentru birou pana la cele pentru textile, semnalistica sau pentru punctele de vanzare. Ori imprimante foto pentru pasionati sau profesionisti. Videoproiectoare de folosit in companii sau acasa ori din game profesionale pentru cei care fac evenimente sau le inchiriaza la randul lor. 

SureColor SC-F2000, de exemplu, este o imprimanta Direct-To-Garment (DTG - care imprima direct pe articolul de imbracaminte). E rapida, fiabila si tipareste la o calitate foarte buna. Imprima pe imbracaminte neagra sau alba cu o grosime de maximum 25 mm si este livrata cu softul de editare Garment Creator super simplu de folosit. Are nevoie de mentenanta minima.

Core targetul nostru e reprezentat de antreprenori care doresc sa isi deschida un business in imprimarea de tricouri, designerii vestimentari care vor sa tipareasca in-house haine in editii limitate si de calitate, cei care au deja un business cu imbracaminte imprimata si vor sa-si optimizeze productivitatea si costurile sau sa mearga spre alte nise.

 

Contextul competitiei 

Vrem sa facem cunoscuta imprimanta in randul celor care se gandesc, poate, sa-si faca o afacere de genul acesta, dar inca n-au gasit solutia potrivita. They have the brain, cauta o masina care sa faca un produs de calitate, sa fie simplu de folosit si cu costuri decente. Sau sunt designeri vestimentari care stiu deja cum se face un tricou imprimat de calitate, cocheteaza cu ideea de a face asta in-house, dar externalizeaza pentru ca se tem de batai de cap.

 

Participantii

Sa fie creativi din punct de vedere al mesajului, dar si al vizualului. Si sa nu se teama de culoare. Noua ne plac mult culorile. Si imprimanta poate scoate culori putenice, detalii, nuante, elemente de finete. Noi, de exemplu, ne imaginam un design cu multa culoare si mesaj eco-friendly.

Planuim sa lansam pe orbita succesului pe cineva super creativ care si-ar putea face, in viitor, o afacere din imprimarea tricourilor, cu un mic ajutor din partea noastra.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Branded


Related