Totul este pregatit, 'ai sa poftizzi la maza. Subiectul "Reclame la peste" de-aici trebuie sa inceapa, din momentul in care Chef (ca 'bucatareasca' nu-i ok) Patrizia Paglieri a decis sa stalceasca simpatic limba romana pentru a promova niste preparate de peste.
Iar daca e sa ne ducem si mai in urma, la programul cresterii porcilor "bine stabilit", gasim asta, de la Papaya Advertising. Un spot cu sute de vizualizari, dar numai 7 likeuri. E pacat, pentru ca purceii aia au fost antrenati ore in sir pentru smecheriile de acolo.
Insa piesa de rezistenta a celor de la Negro 2000 avea sa-si faca loc in portofoliul lor abia mai tarziu, adica zilele astea. Stiam noi ca 2018 o sa vina devreme cu lucruri spectaculoase. Eroina principala? Andreea Marin.
Andreea se da in vant dupa bijuterii, ca multe alte femei, dar daca vrei cu adevarat sa o impresionezi, du-o intr-o piata de peste. Acolo se va simti apreciata; iar daca ii iei si o cutiuta din aia de icre, te va pune si pe Facebook.