“Când dulce, când sărată, dragostea e minunată!” – acesta este claim-ul cu care Intersnack îi întâmpină pe îndrăgostiții de pretutindeni în magazine, oferindu-le o alternativă delicios de sărată la dulcegăriile caracteristice perioadei.
Atunci când vorbim de dragoste, ne gândim automat la acel sentiment care ne cuprinde cu totul și ne face să zâmbim cu gura până la urechi. Ne trec prin minte imagini dragi și cuvinte dulci. Nici nu este de mirare că cele mai populare cadouri din această perioadă sunt dulciurile!
Așa că atunci când ești o companie de produse sărate, pare aproape imposibil să te faci remarcat pe piață în luna dragostei, darămite să mai fii și prima opțiune.
Dar oare dragostea este doar dulce?
Toată lumea vorbește în campanii despre gesturi romantice și declarații, dar parcă uită de momentele delicios de sărate în care cuplurile se tachinează și se “luptă pe viață și pe moarte” pentru ultimul chips sau pentru aroma favorită de popcorn, în final fiecare cedând din dragoste pentru celălalt.
Propunerea agenției ACTIV AD susține această dragoste dulce, dar și sărată, îmbinând cele două gusturi într-o promoție care sărbătorește dragostea așa cum este ea, completă și minunată.
Campania activează in-store și în cele mai mari lanțuri de retail din țară, câștigătorii fiind premiați cu câte o umbrelă în formă de inimă per magazin și premiul cel mare, o ședință foto cu data la alegere.
"An de an avem câte o promoție care provoacă publicul să reconsidere produsele sărate ca alternativă pentru luna dragostei, perioadă în care produsele dulci sunt fără îndoială preferatele. Propunerea de anul acesta din partea ACTIV AD nu doar că a reușit să ne ofere vizibilitate la raft, dar a poziționat natural produsele sărate ca alegere pentru o seară în doi.", Rastislav Spavelko, Customer Marketing Director, Intersnack România.