Lowe Group devine primul grup de comunicare cu salon de tatuaj in-house. ATL, BTL sau direct pe piele

Lowe Group devine primul grup de comunicare cu salon de tatuaj in-house. ATL, BTL sau direct pe piele

Unii dintre noi își amintesc cu groază vremurile în care erau obligați să-și tundă părul și li se verificau unghiile la școală. Alții își aranjează nodul la cravată în geamul metroului și așteaptă cu nerăbdare să se termine ziua de muncă și să scape de costum. Unii își pipăie barba și regretă că nu s-au trezit mai devreme de dimineață să se radă înainte de întâlnire. Dar printre ei, în drum spre birou, sunt și unii mai norocoși care se gândesc… ce tatuaj să-și facă azi.

Aproape orice publicitar își dorește sau chiar și-a propus serios să-și facă un tatuaj. Cu toate acestea, doar 5% ajung să și-l facă. Pentru a-i stimula pe angajați să-și exprime personalitatea, să îndrăznească să fie ei înșiși și să pună în aplicare tot ceea ce își doresc să facă, Lowe Group deschide un salon de tatuaj in-house. Astfel, angajații își pot exersa creativitatea pe propria piele, cu ajutorul unui artist tatuator cu experiență.

"Piața forței de muncă se diversifică tot mai mult pe măsură ce diferențele între generații se adâncesc. În același timp, industria de comunicare se confruntă cu o mulțime de provocări legate de recrutarea și retenția angajaților, deficitul de profesioniști bine pregătiți, competiția mare între angajatori, echilibrul work-life care poate fi foarte challenging uneori etc. Într-un astfel de context, e esențial să fii creativ în abordarea angajaților, iar tatuajele oferite in-house sunt doar una dintre numeroasele inițiative Lowe Group pentru a deveni Best Workplace în industrie. Pentru mine, ca om de HR și mândră purtătoare de tatuaje, e o adevărată plăcere să pot include o astfel de acțiune în pachetul de beneficii dedicate angajaților și aștept cu nerăbdare primul interviu de recrutare în care să-i prezint acest beneficiu candidatului", spune Roxana Zainea (HR Manager Lowe Group).

 

Cu o experienţă de peste 10 ani în arta tatuajelor, Daianu Alexandru Cătălin aka Alecsuț, Neică, Alecs va coordona activitatea din salonul de tatuaj in-house din poziţia de Chief Tattoo Artist. Acesta a absolvit Liceul Greco-Catolic „Timotei Cipariu” din Bucureşti şi a studiat pentru o perioadă la Facultatea de Studii ale Integrării Economice Europene din cadrul Universităţii Româno-Americane. Alecs a schimbat mai multe job-uri până să se dedice meseriei de tatuator. A fost tâmplar, designer, agent de vânzări, a plantat căpşuni şi a fost taximetrist în Marea Britanie, înfiinţând în ţară o firmă de internet service providing şi un studio de arhitectură alături de câţiva prieteni.

"Am început să exersez încă din clasa a IX-a, când mi-am făcut primul aparat de tatuat din casetofonul vărului meu. Arta m-a definit de mic, iar tot ceea ce ştiu în acest domeniu am învăţat singur, furând meserie de unde am putut, iar acum pot să spun că ceea ce fac mă face fericit, deşi viaţa m-a purtat prin diverse joburi care nu au avut neapărat legătură cu tatuajele. Aceasta este prima data când mi se propune un astfel de job şi sunt foarte curios cu ce idei de tatuaje o să vină colegii din Grupul Lowe", adaugă Alecs.

 

Toate tatuajele sunt realizate în condiții de maximă siguranță, salonul având toate autorizațiile necesare pentru funcționare. Angajații beneficiază de acest serviciu la cerere, pe bază de programare, de luni până vineri. Își pot alege singuri locul, modelul și tipul tatuajului (permanent, semipermanent, cover up). Desigur că cei care vor alege să-și tatueze permanent numele sau logo-ul companiei vor primi un bonus :)

De 25 de ani pe piața din România, Lowe Group este unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare locale, oferind servicii în întregul spectru al comunicărilor de marketing. Din grup fac parte în prezent următoarele agenții: MullenLowe (creație și producție publicitară), Initiative (media), Golin (relații publice), Profero (creație și productie publicitară digitală), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (media).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Medic One Communication

Founded in 1999 by MD Oana Cociasu together with Veronica Savanciuc and other partners, Medic One is the first full-service communication agency in Romania to exclusively dedicate its activity to medical... vezi detalii »

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related