PIXTOON STUDIO PRESENTS - O zi din viața Pixtoon Studio

PIXTOON STUDIO PRESENTS - O zi din viața Pixtoon Studio

Pixtoon Studio este format dintr-o echipa care-si traieste a doua copilarie, prin crearea de spoturi si desene animate.
Directorul si fondatorul Studioului de Animatie Pixtoon Denis Simonov spune:

"In primul rand vreau sa amintesc ca noi suntem un studio de creatie si productie, cream concepte si scenarii pentru spoturi publicitare, producem animatie in 2D, 3D, infografica, animatie frame by frame, stop motion, virtualitate reala si filmari propriu-zise. Ca sa nu vorbesc mai mult, pot doar sa adaug ca animatia este o optiune ideala pentru a investi mai putin in publicitate si a obtine efecte interesante. In acest domeniu posibilitatile sunt nemarginite daca stii sa desenezi si sa redai frumos o idee."

 

Proiectele reusite din 2017, cu ce se mandreste Pixtoon Studio cel mai mult

"Anul 2017 a fost bogat in proiecte si provocari: am lucrat cu multe companii din domeniul financiar -  banci si agentii de microcreditare, am colaborat cu organizatii nongovernamentale din tara si internationale si chiar am avut proiecte pentru institutii de stat.", continua Denis Fincombank este unul dintre clientii cu care Pixtoon Studio lucreaza de mai bine de 5 ani, pentru care au realizat spoturi, scenarii si concepte de la zero.

 

Alt exemplu este crearea mascotei companiei de creditare Sebo, motanasul lor a impanzit orasul cu prezenta lui dragalasa si neobosita, Pixtoon Studio l-a animat in niste spoturi 2D care trezeste emotii pozitive si hazlii.

 

 

O alta executie este personajul animat – mama super eroina care le reuseste pe toate, intr-un spot 2D creat pentru o companie de creditare din Romania, mindi.ro.

 

In 2017 au colaborat si cu una dintre cele mai mari banci din Rusia, si anume Сбербанк. Au dezvoltat pentru ei un spot infografic explicativ, care are ca scop prezentarea unui nou serviciu. 
In procesul de lucru au fost ghidati de agentie si de departamentele responsabile ale bancii.  Si vor urma si alte proiecte cu acest client.

 

#pixtoonstudio #infographic #explainer

O postare distribuita de PixToon Animation Studio (@pixtoonstudio) pe

 

Pixtoon ofera tematicii sociale si promovarii valorilor si principiilor corecte un loc important in productie.  Cum sunt proiectele dezvoltate pentru UN WOMEN: 2 spoturi pe temele violentei fata de femei si drepturile femeii in societate.

 

#pixtoonstudio #2danimation #unwomen #characterdesign

O postare distribuita de PixToon Animation Studio (@pixtoonstudio) pe

 

 

O alta lucrare cu tematica sociala este spotul produs pentru Centrele de ghidare in cariera, de unde tinerii pot afla cum sa se informeze si sa-si aleaga cariera potrivita. 

 

Un proiect mare si solicitant pentru baieti a fost colaborarea cu Parlamentul Republicii Moldova, astfel Pixtoon a creat 6 spoturi informative despre activitatea Parlamentului: comunicarea cu publicul, alegerile parlamentare, legislatie.

 

 

Denis a explicat ca studioul lucreaza atat direct cu clientii cat si cu agentiile de publicitate sau creatie. O alta colaborare frumoasa cu o agentie de publicitate este crearea personajului pentru clientul Pombar.

Baietii au realizat intregul proces: de la creatie, modelare si animare a personajului, punerea in scena pana la realizare composing-ului si retusare, un lucru migalos, care necesita o atentie si concentrare deosebita.

 

#pixtoonstudio #3danimation #modeling #rig

O postare distribuita de PixToon Animation Studio (@pixtoonstudio) pe

 

Un alt proiect care contine crearea a 3 spoturi cu animatie 3D a cate 1min 30sec fiecare. Proiectul a fost realizat pentru o companie din SUA si a trebuit sa fie realizat timp de mai putin de 60 de zile.  Echipa a lucrat enorm pentru realizarea etapelor: storyboard, animatie, render, sound design.

 

In perioada sarbatorilor de iarna, baietii au creat o istorioara 3D funny si jucausa despre mos Craciun pentru brandul H2O.

 

 

Inca o campanie reusita este o conlucrare cu o agentie de publicitate din Italia pentru crearea spotului pentru reteaua de supermarketuri Penny Market, o animatie frame by frame realizata intr-o stilistica specifica.

 

Cateva cuvinte de la cei care stau in spatele acestor animatii

Max Maevschii (Animator 2D):

"Traim timpuri cand animatia nu se mai imparte rigid in 2D si 3D, ci avem doar animatie buna si animatie proasta. Iar animatia buna poate fi atat 2D cat si 3D, sunt cazuri cand ele chiar se combina.
Se zice ca odata cu aparitia animatiei 3D, cea 2D incepe sa moara. Si cand vine vorba de a face o alegere intre ele, multi aleg 3D pentru ca pare mai avansat si mai realist, unicul impediment fiind costurile inalte, si cred eu, este o abordare gresita.
In plus, daca toti folosesc acelas tip de animatie, el devine foarte curand plictisitor. Ceea ce stiu sigur este ca in animatia 2D poti experimenta mai mult cu stilurile, formele si culorile, adica creativitatea ta este nelimitata si astfel poti mai usor antrena spectatorii in magia animatiei. Si mai vreau sa spun ca este important nu stilul ales ci echipa care lucreaza pentru spotul animat. Alege Pixtoon si noi vom face ca spotul tau sa fie cel mai bun, indiferent de stilul ales."

 

Ivan Coretchi (Designer):
"Imi place sa dau forme si culori imaginilor. E ca si cum inventez un univers propriu, desi de multe ori acest univers se incadreaza doar in cerintele clientilor."

 

Stepan Crani (Pictor 2D):
"Cand primesc un scenariu, in capul meu prinde contur o imagine pe care trebuie cat mai repede sa o transpun in realitate. Procesul de creatie este un drum cu multe hopuri, desi imi place la nebunie ceea ce fac."

 

Denis Iabanji (Sunetist):
"In copilarie, cand priveam desenele animate, nu ne puteam imagina ca ne-ar plictisi sa le privim fara sunet. Doar sunetul este ceea ce ne trasmite sensul, ofera culoare, trezeste interes si ne invita sa ne cufundam in atmosfera acestei lucrari. In studioul de creatie Pixtoon eu ma ocup de productia audio, creez si produc efectele muzicale si de sunet pentru spoturile noastre animate, publicitare si comerciale. Efectele vizuale si cele audio se completeaza si ca rezultat avem un produs armonios."

 

Doina Sclifos (Copywriter):
"Nu cred ca este ceva mai important decat conceptul unui produs, desi colegii mei m-ar putea contrazice. Toata creatia incepe de la idee, pe care eu o transform in poveste, care devine un schelet pe care se prind personajele, animatia si tot restul etapelor."

 

Provocari pe care le intilneste echipa Pixtoon

Diana Mihuta (Manager):
"Cea mai mare provocare este timpul.  De obicei, in comenzile de publicitate, timpul este cea mai mare presiune. Noi lucram mult la fiecare element, si desi avem libertate creativa in privinta personajelor, avem nevoie de timp pentru a livra un produs final calitativ."

 

Cum rezuma cei de la Pixtoon etapele din spatele a 30 de secunde animate:

  1. Totul incepe cu un brief, in care clientul descrie care este problema sau ce isi doreste de la spotul publicitar;
  2. Urmeaza lucrul echipei de producere care face un research si un brainstorming pentru a crea 2-3 concepte de scenariu;
  3. Apoi este realizat scenariul si Voice Over-ul pentru personajele care vor participa in spot;
  4. Pictorul realizeaza un storyboard in care ilustreaza scenele din spot;
  5. Ulterior se creaza personajele;
  6. Se face design-ul animatiei (aici se poate de spus ca sunt diferite tehnici de animare si in dependent de ele lucrul designerului poate fi diferit);
  7. Se animeaza scenele;
  8. Se face sunetul si se alege melodia de fundal;
  9. Se mixeaza totul si Voila! Spotul este gata!
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related