Sigur stii cata putere are un tricou. Daca nu, permite-ne sa ilustram: inchipuie-ti ca esti intr-una din zilele alea in care te trezesti prost. Nimic din lume nu merge cum trebuie, totul e gri nu doar peste tot in jur, dar si-n sufletul si inima ta. Parul ti-e vraiste, cearcanele la locul lor, deja ai intarziat si poti sa juri ca n-ai cu ce sa te imbraci (mormanul de haine tocmai aruncat pe jos ar avea niste obiectii aici).
Pentru astfel de situatii, ai nevoie de o salvare. Un tricou care sa te inteleaga si sa se potriveasca de minune cu orice ai pune pe tine. Un tricou, poate, cu un mesaj destept. Scris, ilustrat. Poate c-o scena dintr-un film. Sau cu un design de-ti ridica spranceana. Genul de tricou in stare sa anime cea mai plictisitoare tinuta, aleasa intr-o doara, intr-una dintre zilele de care ziceam mai sus.
Si aici intervin EPSON Romania si IQads, cu o provocare adresata tuturor creativilor: sa arate lumii versiunea lor a tricoului fashion-statement.
Ai de-a face, pana la urma, cu o competitie de creatie dedicata unei cauze nobile si, anume, intregirea garderobei omului modern cu ceva mai mult decat haine: iata, cu solutii pentru zile grele. Fa un bine sub forma unui 'tricou de designer' si trimite-ne propunerea ta pana pe 15 martie 2018.
Iar daca vezi ca te potrivesti in pielea unui fashion guru, nu te-asteptam doar cu o inscriere, ci cu doua-trei-cat mai multe. Ca sa ai ce expune dupa ce castigi: EPSON va organiza un eveniment de presa post-competitie, dedicat ocupantului locului I si lucrarilor sale. Cum suna pana acum?
Ce asteptam de la tine
Un design capabil sa transforme un simplu tricou intr-un fashion statement.
Canvasul tau poate fi alb, negru sau viu colorat, e complet alegerea ta. Si la fel de multa libertate ai si pe partea de concept. Singurele limitari sunt: respectarea chenarului delimitat pe tricou (fata-spate) si mentinerea designului departe de elemente de nuditate, conotatii sexuale ori religioase, consum de alcool si/sau droguri sau limbaj vulgar.
Tricoul tau de designer. Imprimat cu EPSON
Evaluare si premii
Lucrarile acceptate in competitie vor fi evaluate de catre un juriu profesionist (70% din nota finala), dar si de catre publicul larg (30% din nota finala).
O parte din juriul profesionist este format din: Razvan Firea – Fashion Designer; Alina Silvestru – Marketing Specialist, EPSON Romania; Cornel Pauna – Managing Partner, Dacora Print; Dan Mereanu – Creative Director, SmartPoint; Alexandra Aliman – Project Manager, IQads. Vom anunta foarte curand componenta completa a juriului profesionist (dar voi apucati-va oricum de brainstorminguri).
De productia premiilor se vor ocupa, bineinteles, EPSON Romania si Dacora Print. Avem asa:
Locul I: 500 EUR (care vin deja imprimati) + o colectie de 30 de tricouri imprimate
Locul II: o colectie de 20 de tricouri imprimate
Locul III: o colectie de 10 tricouri imprimate
Bonus! Daca te clasezi pe Locul I, iti vei expune colectia cu 30 de designuri in cadrul unui eveniment organizat de EPSON Romania anul acesta.
Cum le producem?
Tricourile-statement vor iesi dintr-o imprimanta mai mult decat demna, de care poate ai mai auzit intr-un alt context, cu scuze de a doua zi: EPSON SureColor F2000, distribuita in Romania exclusiv prin Dacora Print.
O imprimanta de textile direct-to-garment, cu soft propriu de design, care poate imprima pe orice culoare si orice material cu grosime maxima de 25 de mm. Culorile ies foarte pigmentate si rezista atat la nopti nebune de petreceri, cat si la zilele de promenada.
Timingul desfasurarii competitiei
- Perioada de inscrieri: 16 februarie – 15 martie 2018
- Perioada votului publicului: 16 februarie – 22 martie 2018
- Perioada votului juriului: 23 martie 2018 – 26 martie 2018
- Anuntul castigatorilor: 27 martie 2018
Asa ca fa un cadou lumii intregi, salveaza-ne pe toti de zilele proaste prin designuri foarte bune. Iti asteptam nerabdatori propunerile, pana pe 15 martie.