Nimic nu e mai placut decat sa te constranga cineva sa iubesti. Si nu doar sa iubesti, dar sa si faci ceva in timp ce iubesti. Sau, din contra, orice ai face, e musai sa iubesti. Te speli pe dinti iubind si apoi mananci si iubesti si mergi pe strada si iubesti si tot asa pana cand, de la atata abuz, iubirea suna ca o sticla goala de plastic pe care o loveste vantul de peretii tomberonului.
Acum, noi nu avem nimic cu Sfantul Valentin, ne este la fel de indiferent ca ploaia de afara, dar parca deviatiunile lui fortate ne instiga la comparatii din astea suspecte, cum e cea de mai sus. Se vede, in multe postari de pe Facebook, sentimentul acela de entuziasm obligat: Ah, e Sfantul Valentin, hai sa punem si noi ceva. Si au pus. Si au tot pus. Glumite, chestii dulci, ironii, chestii dulci, referinte subtile, chestii dulci. Iubire sa fie, ca ne ocupam noi.
Daca e sa fim totusi sinceri, parca anul asta s-au mai echilibrat lucrurile: brandurile au inceput sa vorbeasca si despre despartiri, sa le faca loc si oamenilor singuri in sarbatoare si, mai ales, sa gaseasca un ton relaxat de a vorbi despre Sfantul Valentin.
In primul rand, s-a dat asta:
Credit: Alexandru Costandachi
Si parca e usor sa mergi mai departe de aici. Mai ales ca se potriveste cu asta:
De la CFR la Electric Castle, cum se cade. Si cu un bonus: "BAN your EX!". Inscrie-ti fostul sau fosta in promotie (in mod anonim), iar organizatorii promit sa-l/s-o trimita intr-un alt oras (pe care-l alegi tot tu) pe perioada EC 2018, ca nu cumva sa va intalniti la party. Semigarantat! Ca e totusi posibil sa nu-si doreasca.
Dar soc! In comentarii, indemnul de a-ti ostraciza fostii iubiti si iubite nu a fost primit cu la fel de multa caldura de catre toata lumea.
Acum, o mica pauza pentru traditionalele glumite cu carnati de la Meda:
Revenind, vedem ca Netflix pare sa se ia de parolele indragostitilor - sau asa se intelege de aici de la noi. Alte interpretari pentru Ion si Maria posted by Netflix?
Fashion Days o arde nostalgic, cu amintiri vestimentare de la prima intalnire:
Pizza Hut sarbatoreste aniversarea de un an a primei nunti desfasurate in incinta restaurantului:
Urarile de bine catre cuplu se directioneaza aici:
Romantismul n-a murit inca nici la Politia de Frontiera:
Dar s-a evaporat in schimb la Banca Transilvania, care indeamna sa avem grija la carduri si sa nu ne lasam jumatatile sa ne cheltuie resursele:
Mai ramanem putin la banci, ca sa adaugam rate.
ING s-a decis, simplu, sa declare dragoste consumatorilor:
BCR, in schimb, se adreseaza oamenilor singuri, amintind ca exista terapia prin cumparaturi (ca si cum era nevoie):
Iar MUGnific merge chiar un pas mai departe: hai sa sarbatorim faptul ca esti singur. Cum ar fi, printr-un desert pe care nu trebuie sa-l imparti cu absolut nimeni:
Si tot asa, ploua peste inimi cu produse si indemnuri. La multi ani la toata lumea!