[Media in 2018] Claudia Chirilescu (Spoon Media): "Vad o saturare in ultimii ani a mediul TV, un mediu de referinta pentru majoritatea advertiserilor traditionali"

[Media in 2018] Claudia Chirilescu (Spoon Media): "Vad o saturare in ultimii ani a mediul TV, un mediu de referinta pentru majoritatea advertiserilor traditionali"

Odata saturat acest mediu, radio-ul si outdoorul au fost urmatoarele tinte care si-au atins si ele potentialul maxim ca si aglomerare publicitara si capacitate de a mai infuenta decizia de cumparare a noastra, ca si “consumatori”, spune Claudia Chirilescu, Director General Spoon.

Dar TV-ul este in continuare lider, situatia de sold-out s-a generalizat, iar in 2017 au inceput sa apara semne inca din luna martie, chiar februarie pentru statiile de nisa. Piata de TV creste fata de perioada similara din 2016 cu 8%, cele mai importante categorii fiind medicamentele, telecom si retail-ul general.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related