Cea mai reprezentativa caracteristica a structurilor de lucru in publicitate astazi tine, poate, de lipsa ierarhiilor clare. Oricine poate avea o idee, oricine poate rezolva o problema, produsul e intotdeauna un efort de echipa, oamenii livreaza pe zone diferite si niciuna nu e mai putin importanta. Dar fiecarui varf/coordonator/Director/etc ii revine o responsabilitate mare: cea de a-si cunoaste si de a-si pune in valoare ceata de subordonati si colaboratori. Ceea ce nu e deloc usor, oricat de bune ar fi intentiile.
Totusi, in special in vremuri de restriste (cum ar fi o criza a resurselor umane), calitatea leadershipului sau mentoratului dintr-o agentie face diferenta in publicitate, spune Anca Chirculescu (HR Director, GMP Group). Atat pentru juniori, cat mai ales pentru seniori, multi dintre care apartin de generatia Millennialsilor (cei intre 22 si 40 de ani). Iar despre ei stim ca se afla in pericol de freelancing, disparitie, migratie pe meleaguri straine si altele, lasandu-i in urma lor pe veterani si cei mai juniori.