Human Link, soluția complexă care oferă conectivitate între pacienții care suferă de Alzheimer și aparținători, a câștigat marele premiu din competiția Changeneers Challenge: 5000 de euro și o campanie social media realizată de Samsung România.
Human Link este mai mult decât un simplu dispozitiv, este o soluție complexă care se adresează atât bolnavilor de Alzheimer sau alte forme de demență, cât și aparținătorilor sau familiilor acestora. Soluția este gândită ca un ecosistem de device-uri și include o aplicație, dar și diverse servicii suport. La finala de pe 9 februarie, de la Impact Hub Bucharest, a impresionat atât publicul, cât și juriul, prin problema pe care o adresează și impactul real pe care îl are, prin strategia de marketing, prin fezabilitatea financiară și tehnologică și prin echipa care transformă ideea în realitate.
Pentru reușita sa, Samsung România îi oferă atât resurse financiare în valoare de 5000 de euro, cât și susținere în online, printr-o campanie pe care o va gândi împreună cu echipa Human Link.
Juriul Changeneers Challenge a fost format din: Cristian Cojocaru (Head of Telecom Division, Samsung Electronics România), Oana Craioveanu (Cofondator și CEO Impact Hub Bucharest), Radu Moțoc (Executive Vice President, Asociatia Techsoup Romania), Vlad Ionescu (Online Marketing Manager, UI Path) și Roxana Miloș (Brand Communication Manager, BRD).
În competiție s-au înscris 40 de startup-uri, iar cele 12 soluții digitale care au trecut de etapa de selecție au participat și la un bootcamp de marketing alături de câte un mentor dedicat, pentru a-și contura strategia de atragere de clienți și de folosire a resurselor oferite de Samsung România.
Finala nu a constat doar în susținerea pitch-urilor, participanții având posibilitatea de a testa aplicațiile în cadrul unui Tech Showcase și de a se conecta cu alți antreprenori, dezvoltatori sau comunicatori.
”Competiția Changeneers Challenge ne-a arătat cât potențial există în zona de tech în România și ne dorim să rămânem partenerul antreprenorilor care vor să facă o schimbare de impact în mediul social cu ajutorul tehnologiei. Va fi o experiență foarte interesantă să construim campania de social media pentru Human Link și rămânem alături de toți participanții, dar și de alți dezvoltatori de aplicații prin resursele pe care le oferim în cadrul programului Changeneers.” a declarat Roxana Mihalache, Corporate Citizenship & Public Affairs Manager, Samsung.
”Tehnologia este prezentă în viețile noastre, ale tuturor, iar startup-urile din competiția Changeneers ne-au demonstrat că aceasta poate fi utilizată pentru un impact social pozitiv. Suntem convinși că acesta este doar începutul, atât pentru Human Link, cât și pentru ceilalți finaliști.” a declarat Oana Craioveanu, Cofondator și CEO Impact Hub Bucharest și membru al juriului.
Academia Changeneers - cel mai complex program de practică pentru studenții pasionați de Android
Programul Changeneers continuă și în 2018 cu componentele lansate în 2017 (meetup-uri de soluționare a unor probleme sociale prin tehnologie, makerspace și competiție), la care se va adăuga și Academia Changeneers.
Pentru a acoperi și componenta educațională, proiectul se extinde și cu un program de practică de vară, gândit sub forma unei academii. Adresată studenților din anul III de la Facultatea de Electronică și Telecomunicații, Academia Changeneers va avea o durată de 9 săptămâni, se va desfășura la Impact Hub Bucharest și se va axa pe dezvoltarea unor abilități precum: dezvoltarea de aplicații Android, atragerea de utilizatori, marketing, antreprenoriat și creativitate, comunicare și lucru în echipă. Mai multe detalii vor fi anunțate curând pe www.changeneers.ro.